شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 88954
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در پیام آیت الله اعرافی به دکتر قالیباف تأکید شد:

آمادگی حوزه‌ علمیه برای گشودن دریچه‌های دانش و توان خود به روی نظام قانونگذاری

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه کشور و عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
آمادگی حوزه‌ علمیه برای گشودن دریچه‌های دانش و توان خود به روی نظام قانونگذاری
آمادگی حوزه‌ علمیه برای گشودن دریچه‌های دانش و توان خود به روی نظام قانونگذاری
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و عضو فقهای شورای نگهبان، در پیامی انتخاب دکتر محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

جناب مستطاب  آقای دکتر محمد باقر قالیباف«دام توفیقه»

با سلام و تحیات

انتخاب شایسته جنابعالی را، که بحمداله از پیشینه درخشان جهاد و تلاش در عرصه‌های گوناگون خدمت برخوردار هستید، از سوی نمایندگان محترم به ریاست یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک می‌گویم و توفیقات روز افزون جنابعالی و هیئت رئیسه و نمایندگان محترم را در خدمت به اسلام، انقلاب و مردم شریف ایران،  از خداوند مهربان خواهانم.

امید است در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی مجلس محترم زمینه‌های قانونی تحقق رهنمودها و سیاست‌های اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله) و تمهیدات لازم برای عینیت بخشی به بیانیه گام دوم و سند الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت را فراهم آورد.

آشکار است که مجلس محترم بمثابه نماد مردم سالاری دینی و عصاره فضائل ملت در قلمرو پایه‌ریزی ارکان تمدن اسلامی و اعتلای همه جانبه کشور و گسترش و نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی و سعادت و رفاه و آسایش ملت وظائف سترگی دارد و حوزه‌های علمیه و بزرگان و نهادهای آن در این راستا، همدلی و همکاری و هم‌افزایی را وظیفه خود می‌دانند و پیشرفت کشور را در گرو فرهنگ و اقتصاد مقاومتی و تقویت ارکان اقتدار ملی و محور مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و همبستگی ملی می‌دانند و از هیچ گونه همکاری در این زمینه دریغ نخواهند ورزید.

بدیهی است ارتقای نظام قانونگذاری به توسعه زیرساخت‌های علمی و معرفتی و نظام‌مند وابسته است و در این زمینه ارتباط با جامعه نخبگانی و صاحبان ابتکار و تجربه در بخش‌های گوناگون فرهنگ و اقتصاد بویژه نهاد های حوزه و دانشگاه از اهمیت والائی برخوردار است و حوزه‌های علمیه با توجه به ظرفیت‌ها و طرح‌های نوین آن در قلمروهای فقهی و معرفتی آماده‌اند تا دریچه‌های دانش و توان خود را به روی نظام قانونگذاری کشور بگشایند و همکاری با آن نهاد محترم را وظیفه خود می‌دانند و البته انتظارات مؤکدی دارند که انشاء الله در فرصتی دیگر تقدیم خواهد شد.

فرصت را مغتنم شمرده از ریاست ارجمند مجلس دهم، جناب آقای دکتر لاریجانی و هیئت رئیسه و نمایندگان محترم آن تقدیر و تشکر و توفیقات فزاینده جنابعالی و نمایندگان محترم را از خداوند مهربان خواهانم.

ومن اللّه التوفیق وعلیه التکلان

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdon0j.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما