يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 88960
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

کاوه سماک‌باشی: موفقیت «بچه مهندس ۳» حاصل تلاش یک گروه خبره است

قم نيوز : بازیگر سریال «بچه مهندس ۳» گفت: اگر می‌بینیم این سریال توانسته در بین مردم موفقیتی کسب کند به دلیل گروه خبره‌ای است که در ساخت آن حضور داشته‌اند.
موفقیت «بچه مهندس ۳» حاصل تلاش یک گروه خبره است
موفقیت «بچه مهندس ۳» حاصل تلاش یک گروه خبره است
به گزارش قم نیوز کاوه سماک‌باشی، بازیگر سریال «بچه مهندس ۳» تجربه بازی در این مجموعه تلویزیون را مطلوب توصیف کرد و گفت: حضور در «بچه مهندس ۳» برایم بسیار خوشایند بود، چون هم فیلمنامه را دوست داشتم، هم این‌که نقشم در مجموعه را پسندیدم. نکته مهمتر این‌که این کار به واسطه داشته‌های فنی توانست مورد استقبال مردم هم واقع شود.

وی درباره تفاوت‌های فصل سوم با سری‌های قبلی چنین توضیح داد: فصل دوم این مجموعه را ندیدم، اما فصل اول را تماشا کرده بودم، اما به شخصه فصلی که خود در آن بازی داشتم را بیشتر پسندیدم، چون  در فصل نخست بنا به اقتضائات قصه، داستان کودکانه بود، ولی این فصل دوره جوانی جواد جوادی است، برای همین قصه دیگر آن لطافت دوران کودکی را ندارد و همه چیز جدی می‌شود. این نکته برایم جزو امتیازات کار است.

سماک‌باشی درباره نقش خود هم چنین توضیح داد: به نظرم نقشی که من آن را ایفا کردم منفی نیست، بلکه بهتر است بگویم ساختاری خاکستری دارد. این شخصیت به ذاته کارهای سیاهی انجام نمی‌دهد، حتی برخی مواقع اختیار کار از دست خودش هم در می‌رود. این کاراکتر تلاش دارد به هر نحو ممکن خودش را نشان دهد، ولی در برخی مواقع دستخوش اشتباه شده و بازیچه افرادی می‌شود که از او سوء استفاده می‌کنند.

وی درباره تجربه همکاری با رضا غفاری کارگردان «بچه مهندس» چنین توضیح داد: همکاری با وی برایم خوشایند بود، چون این فیلمساز به خوبی با کارش آشناست. من پیشتر فیلم «استرداد» را از او دیده و پسندیدم بودم، پس خوشنودم که در کارش حضور داشتم. درباره ایشان باید یک نکته را هم اضافه کنم، آنهم این‌که حضور چنین فیلمسازانی در تلویزیون باید ادامه داشته باشد، زیرا  به ارتقای کیفی کارها کمک شایان توجهی می‌کند.

سماک‌باشی ادامه داد: این فیلمساز (علی غفاری کارگردان بچه مهندس) به من برای بهتر درآمدن نقش کمک‌های بسیاری کرد، چون هرگاه خط سیر شخصیت از دست من خارج می‌شد با راهنمایی‌ها او دوباره به نقش باز می‌گشتم.

این بازیگر درباره تجربه حضورش در سریال‌های ماه رمضان هم چنین توضیح داد: من پیشتر سریالی با عنوان «بوی خوش زندگی» به کارگردانی علی شاه حاتمی را برای ماه کبارک بازی کرده‌ام. درباره کارهای ماه رمضان باید بگویم همیشه رقابت برای به دست آوردن کنداکتور این ایام وجود داشته و دارد، چراکه بهترین زمان پخش را داراست و تماشاگرانش هم بیش از هر زمان دیگری است. این مسئله برای بازیگران هم خوشایند بوده و بیشتر دیده شدن کارش کمک می‌کند. در همین راستا خوشحالم در یک سریالی مناسبی دیگر حضور داشته‌ام.

گفت‌وگو: داوود کنشلو
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawona.49nai15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما