دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 88991
منبع : خبرگزاری فارس

انصراف افشید قم از لیگ برتر نوجوانان ایران

قم نيوز : مدیر باشگاه فوتبال افشید قم از پیگیری‌های این باشگاه برای حضور تیم جوانان افشید در لیگ دسته اول فوتبال ایران و انصراف تیم نوجوانان این باشگاه از لیگ برتر خبر داد.
انصراف افشید قم از لیگ برتر نوجوانان ایران
انصراف افشید قم از لیگ برتر نوجوانان ایران
به گزارش قم نیوز بی‌برنامه‌ بودن در فوتبال قم همچنان موج می‌زند، اتفاقی که در سال‌های اخیر آسیب‌های زیادی را به این رشته ورزشی پرمخاطب زده و فوتبال قم به یک باره از رده لیگ برتر باشگاه‌های کشور سقوط آزاد کرد و فعالیت باشگاه‌های فوتبال در قم یک به یک رو به تعطیلی و انزوا می‌رود.

بعد از سقوط‌های متوالی صبای قم در سال‌های 1396 و 1397 که منجر به انحلال رسمی این باشگاه مطرح فوتبال ایران شد، تیم‌های رده‌های سنی پایه صبا که نماینده قم در لیگ‌های نوجوانان، جوانان و امید باشگاه‌های کشور بودند امتیاز خود را واگذار کردند.

تیم امید صبای قم به مهام‌پلیمر تغییر نام داد ولی تیم‌های نوجوانان و جوانان صبا زیر مجموعه باشگاه افشید قم شدند و با نام افشید در لیگ برتر نوجوانان و لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به میدان رفتند، اما ظاهرا تداوم مشکلات مالی و عدم حمایت از فوتبال قم برای تیم‌داری افشید در دوره جدید مسابقات باشگاهی ایران دردسر ساز شده است.

مدیر باشگاه فوتبال افشید قم با اشاره به آغاز تست‌گیری برای تشکیل تیم جوانان این باشگاه از تصمیم برای فروش تیم نوجوانان این باشگاه خبر داد و گفت: در رده جوانان برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور آماده می‌شویم و به احتمال فراوان نیمه دوم خرداد تست‌گیری از بازیکنان این رده را برگزار می‌کنیم.

موسی محمدی همچنین راجع به تیم لیگ برتری نوجوانان افشید در آستانه شروع لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه این رده سنی در قم به هیچ عنوان حمایت نمی‌شود، شاید امتیاز تیم را به شهر دیگری واگذار کنیم، در این خصوص هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده اما احتمال عدم شرکت در مسابقات و واگذاری امتیاز به شهر دیگر وجود دارد.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcezo8v.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما