سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 89017
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
شورای اسلامی شهر قم:

لایحه افزایش ۴۰ برابری سرعت اینترنت قم تصویب شد

قم نيوز : در جلسه شورای اسلامی قم لایحه دریافت مجوز تفاهم نامه بین شهرداری، وزارت ارتباطات و اینترنت در جهت افزایش پهنای اینترنت در قم به تصویب رسید.
لایحه افزایش ۴۰ برابری سرعت اینترنت قم تصویب شد
لایحه افزایش ۴۰ برابری سرعت اینترنت قم تصویب شد
به گزارش قم نیوز در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر قم لایحه دریافت مجوز تفاهم نامه بین شهرداری، وزارت ارتباطات و یکی از شرکت‌های حوزه مخابرات و اینترنت در جهت افزایش سرعت دانلود و پهنای اینترنت در قم به تصویب رسید.

بختیاری نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بر اساس این لایحه سرعت دانلود در استان ۴۰ برابر و پهنای اینترنت بیشتر می‌شود.

 نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: توسعه شبکه فیبر نوری از دیگر مزایای اجرای این طرح است که در قالب آن ۱۵۰ کیلومتر به شبکه فیبر نوری استان اضافه می‌شود،در حال حاضر در استان قم ۹۰ کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است.

جلالی رییس شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه با اشاره به عزم مسئولان شهری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال جاری تصریح کرد: در خصوص پروژه نیمه تمام مترو جلسات خوب و موثری با مسئولین کشوری برگزاری شده که بر اساس این جلسات امیدواریم شاهد تکمیل هرچه سریعتر ۴ و هفت دهم کیلومتری متروی قم باشیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcef78v.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما