سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 89018
منبع : خبرگزاری فارس

اجرای ۶۵۰۰ متر خط‌کشی خط ویژه در منطقه هفت

قم نيوز : مدیر منطقه هفت قم از اجرای 6500 متر خط‌کشی خط ویژه در منطقه خبر داد و گفت: خط‌کشی در خیابان ۱۹ دی به صورت منقطع و به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر انجام شد تا تسهیل در عبور و مرور شهروندان صورت گیرد.
اجرای ۶۵۰۰ متر خط‌کشی خط ویژه در منطقه هفت
اجرای ۶۵۰۰ متر خط‌کشی خط ویژه در منطقه هفت
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با اشاره به اجرای عملیات خط‌کشی ممتد در معابر مختلف منطقه هفت، اظهار کرد: این پروژه در راستای خط‌کشی مسیر خط ویژه به طول ۶ هزار و ۵۰۰ متر در خیابان‌های ۱۹ دی، شهدا، میدان بزرگ امام خمینی(ره) و خیابان معلم انجام شد.

مدیر منطقه هفت قم بیان کرد: البته خط‌کشی در خیابان ۱۹ دی به صورت منقطع و به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر انجام شد تا تسهیل در عبور و مرور شهروندان صورت گیرد.

متین‌فر همچنین از اجرای خط‌کشی عابر پیاده در خیابان‌های عماریاسر و امیرکبیر به تعداد ۳۲۰ خط خبر داد و افزود: نصب ۴۲ مورد تابلو و علائم ترافیکی در بلوار شهید سلیمانی از دیگر اقدامات ترافیکی انجام شده در این منطقه است.

وی با اشاره به بکارگیری ۱۲۵ مورد موانع ترافیکی در مراسمات و مواقع بحران در این منطقه، اظهار کرد: ساخت و نصب داربست فلزی در بلوار شهید سلیمانی به طول ۱۵ متر و نصب ۳ سامانه ویلچررو در خیابان‌های عماریاسر و جنب مسجد امام حسن عسکری(ع) نیز در این منطقه انجام شده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfcxdc.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما