سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 89027
منبع : خبرگزاری فارس

کتاب پهلو‌نشین منتشر شد

قم نيوز : در آستانه سالروز رحلت امام خمینی(ره) کتاب پهلونشین شامل خاطرات محافظین بنیانگذار انقلاب اسلامی منتشر شد.
کتاب پهلو‌نشین منتشر شد
کتاب پهلو‌نشین منتشر شد
به گزارش قم نیوز کتاب پهلونشین شامل خاطرات و ویژگی‌های کمتر گفته شده حضرت امام خمینی(ره) از زبان محافظین ایشان به همت موسسه راویان فتح قم منتشر شد.

این کتاب با حمایت ستاد کنگره شهدای استان قم و توسط انتشارات سامیر در قطع رقعی و در دو رنگ در 120 صفحه منتشر شده است.

فاطمه دولتی در این کتاب با قلمی ساده و روان خاطراتی از امام راحل(ره) را از دریچه نگاه محافظین و مراقبین ایشان به رشته نگارش درآورده است که بخشی از آن را در زیر می‌خوانیم: « امام همچنان کنار سفره ایستاده بود. همه منتظر بودند امام بنشیند و دست دراز کند و افطاری شروع شود؛ اما امام بدون کلامی نگاهی به دو طرف سفره انداختند و به زمین خیره شدند.امام عادت نداشت همه‌ی حرف‌هایش را به زبان بیاورد، گاهی سکوت، گاهی لبخند و گاهی چشم‌هایش صندوقچه‌ای از کلام‌های ناگفته بود. صدای زمزمه‌ها بلند شد، حاج احمد و چند نفر از بچه‌ها که متوجه‌ علت ایستادن امام شده بودند به سمت صف‌های نماز رفتند. آقای خامنه‌ای در حال سجده بود. بچه‌ها کنار سجاده ایستادند.

– امام منتظر ایستادند تا شما نیاین دست به سفره نمی‌برند.»

«پهلونشین» در ۱۲۰ صفحه در قطع رقعی همراه با تصاویر یادگاری محافظین امام راحل(ره) به آستانه رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی با قیمت 13 هزار تومان راهی بازار شده است.

«شیر دارخوین»، «قصه ستاره‌ها»، «قاصدک سرخ»، «افسانه‌های واقعی»، «ترکش و باران» و… از جمله آثار منتشرشده انتشارات سامیر در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfexdc.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما