کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت کاتاروهای قم آغاز شد

خبرگزاری فارس , 13 خرداد 1399 ساعت 18:06

دبیر هیأت کاراته استان قم از آغاز فعالیت مجدد بخش کاتای این رشته ورزشی بعد از سه ماه تعطیلی اماکن به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.


به گزارش قم نیوز سعید برخوردار امروز اظهار کرد: در این سه ماه هیچ فعالیتی در خانه کاراته به عنوان مرکز اختصاصی برنامه‌های هیات انجام نشد اما بر اساس اطلاعیه شماره 16 ستاد مقابله با کرونا در ورزش فعالیت‌های کاراته تنها در بخش کاتا آزاد اعلام شده و بلامانع است اما بخش کومیته هنوز مجوز فعالیت ندارد.

وی اضافه کرد: در مناطق زرد فعالیت باشگاه‌های ورزشی در تمام رشته‌ها غیر از بوکس، تکواندو در بخش‌های کیوروگی و مبارزه، کاراته در قسمت کومیته یا مبارزه، جودو، کبدی، کشتی، ووشو در بخش‌ ساندا و سبک‌های برخوردی زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های  ورزش‌های رزمی، کونگ‌فو و هنرهای رزمی و انجمن‌های رزمی در فدراسیون انجمن‌های ورزشی و همچنین استخرهای سرپوشیده آزاد اعلام شده است.

دبیر هیأت کاراته استان قم در ادامه به برگزاری نخستین دوره مسابقات نقاشی به مناسبت روز جهانی قدس همراه با جوایز یک میلیون ریالی به نفرات اول هر رده سنی اشاره کرد و افزود: این رقابت در بخش بانوان با شعار من ورزشکار از ملت مظلوم حمایت می‌کنم به شکل مجازی برگزار شد و داوری آن را خانم‌ها عطیه فراهانی، فائزه چیتگرها، آرزو شریفی و نسرین زاهدی بر عهده داشتند.

وی با اشاره به نفرات برتر این مسابقات اضافه کرد: در رده سنی خردسالان بهاره‌سادات میبدی، ضحی دایی‌اسماعیلی و زهرا علوی‌یگانه اول تا سوم شدند و همین عناوین در گروه (الف) رده سنی نونهالان به ترتیب به بتول هاشم، زهرا دایی‌اسماعیلی و پارمیدا شریفی رسید.

برخوردار خاطرنشان کرد: در گروه (ب) رده سنی نونهالان نیز فاطمه فهیمی، زهرا اخویان و سحر حاجی‌حسینی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند و در رده سنی نوجوانان طیبه‌سادات علوی مقام نخست را کسب کرد و مائده جوهری به همراه فاطیما قازان در رده‌های بعدی جای گرفتند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 89033

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89033/فعالیت-کاتاروهای-قم-آغاز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir