کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نفرات برتر مسابقات مجازی کاراته قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس , 13 خرداد 1399 ساعت 23:04

نفرات برتر نخستین دوره پیکارهای مجازی سبک فول‌ کنتاکت کاراته با پایان رقابت کاراته‌کاهای رده‌های سنی مختلف در قم معرفی شدند.


به گزارش قم نیوز یکی از هیات‌هایی که در روزهای طولانی مقابله با کرونا فعال بود و دست از تلاش برای رشد و توسعه برنامه‌های خود برنداشت هیات کاراته بود و مسابقات فول کنتاکت کاراته ‌بانوان استان قم زیر نظر این هیات به شکل مجازی و در سطح کشوری به انجام رسید و شرکت کنندگان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند که در رده سنی نونهالان به ترتیب زینب صیادی و ملیکا احمدی عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان این دوره از پیکارها عنوان قهرمانی به فاطمه یزدانی رسید و مرجان رسولی روی سکوی دوم به کار خود پایان داد، ضمن اینکه در رده سنی جوانان ستایش افشارپور قهرمان شد، فاطمه صیادی عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و مقام سوم به ریحانه بهشتی اختصاص یافت.

در پایان پیکارهای رده سنی بزرگسالان کاراته مجازی سبک فول کنتاکت رتبه نخست به فاطمه ولی‌زاده تعلق گرفت، فاطمه رودگر دارایی نایب‌قهرمان شد و مهدیه وطن‌پرست مقام سوم را نصیب خود کرد، رقابت‌هایی که کاراته‌کاها با مربیگری خانم‌ها عبادی، علیایی، بهرامی، حسین‌زاده و بیادی در آن حضور یافتند.

همچنین مسابقات فول کنتاکت کاراته ‌بانوان کاراته‌کاهای رده سنی خردسالان با عنوان جام شکوفه‌ها به انجام رسید که در پایان و در رده سنی خردسالان هشت سال این دوره به ترتیب ستایش نوری، باران تارین و پرنیا حسینی اول تا سوم شدند و در رده سنی 9 سال همین عناوین را پرنیا مددی، اسرا زنگنه و کوثر شهبازی کسب کردند.

در رده سنی خردسالان 10 سال نیز سارا نجفی و رومینا زند قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و مقام‌های اول تا سوم رده سنی خردسالان 11 سال را به ترتیب ملیکا قطاری، ریحانه تارین و نرگس ابراهیمی نصیب خود کردند، در حالی که مربیان این کاراته‌کاها خانم ها عبادی و بهرامی  بودند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 89051

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89051/نفرات-برتر-مسابقات-مجازی-کاراته-قم-معرفی-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir