کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله خاتمی: سخن گفتن از مذاکره با آمریکا ضد خط امام و رهبری است

خبرگزاری فارس , 14 خرداد 1399 ساعت 23:03

امام جمعه موقت تهران گفت: از کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند می پرسیم با وجود سازش‌ها و مذاکرات آیا ذره ی از شیطنت‌های آمریکا کاسته شده است؟ کسی که دم از مذاکره بزند بر ضد خط امام و رهبری و جریان اصیل انقلاب حرکت می کند.


به گزارش قم نیوز آیت الله سیداحمد خاتمی سه‌شنبه شب در آیین بزرگداشت رحلت امام و سالگرد قیام ۱۵ خرداد در مدرسه فیضیه در قم با اشاره به اینکه علمای اسلام وارث انبیا الهی بودند بیان کرد: امام راحل عظیم الشان در بین علما تمام ویژگی‌ها را در خود جمع کرده بود و از جمله این ویژگی‌ها شجاعت حضرت امام بود.

وی با اشاره به صدور فتوای قتل سلمان رشدی بعد از توهین به مقدسات اسلامی بیان کرد: شجاعت حضرت امام خمینی(ره) در صدور این فتوا موجب غافلگیر شدن تحلیل‌گران دنیا شد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با شجاعت و صلابت در برابر اقدامات رژیم پهلوی ایستادگی می‌کرد، گفت: ایشان در سال 42 با سردادن فریاد انبیا الهی، پایه‌های حکومت پهلوی را لرزاند و این حرکت در سال 57 به بار نشست.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت و مردم ایران مدیون امام راحل هستند گفت: امروز شاهد هستیم به برکت انقلاب اسلامی روحانیت برای خدمت عرصه وسیعی در اختیار دارد.

خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به انتقاد از برخی بی‌عدالتی‌ها در جامعه پرداخت و افزود: امیدواریم که مجلس یازدهم ریل قوانین عدالت آمیز را تصویب کرده و تا حاصل شدن نتیجه آن را دنبال کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روح انقلاب اسلامی برپایه تحقق عدالت است یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی از میزان تحقق عدالت گله‌مند هستند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه خط استکبار ستیزی از اصول مهم انقلاب اسلامی است گفت: در سال‌های قبل تجربه به ما نشان داده است که آمریکا تنها زبانی که می فهمد زبان مقاومت و ایستادگی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دروغ گویی‌های رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: در موشک باران پایگاه عین الاسد در حالی که ده‌ها سرباز آمریکایی به هلاکت رسیدند آنها از ارائه آمار تلفات این پایگاه خودداری می کنند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی منطق مقاومت در برابر منطق مذاکره که از سوی برخی مسؤولان دنبال می‌شد، مشخص شده است، گفت: از کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند می پرسیم با وجود سازش‌ها و مذاکرات آیا ذره ی از شیطنت‌های آمریکا کاسته شده است؟ کسی که دم از مذاکره بزند بر ضد خط امام و رهبری و جریان اصیل انقلاب حرکت می‌کند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 89058

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89058/آیت-الله-خاتمی-سخن-گفتن-مذاکره-آمریکا-ضد-خط-امام-رهبری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir