شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 89075
منبع : خبرگزاری فارس

اعزام 6 تیم دختران و پسران قم به والیبال قهرمانی کشور

قم نيوز : رئیس هیأت والیبال استان قم گفت: استعدادهای والیبال قم امسال در ترکیب تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان،‌ جوانان و امید دختران و پسران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.
اعزام 6 تیم دختران و پسران قم به والیبال قهرمانی کشور
اعزام 6 تیم دختران و پسران قم به والیبال قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز محمدمهدی حلوایی اظهار کرد: با توجه به به دستورالعمل شماره 16 ستاد مقابله با کرونا در ورزش، خوشبختانه رشته والیبال هم جزو رشته‌هایی شد که امکان فعالیت مجدد و آغاز برنامه‌های تمرینی و مسابقات خود را گرفت و به همین منظور برای ادامه سال 98 برنامه‌های هیأت را اعلام کردیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید، عنوان کرد: مسابقات دختران رده سنی نوجوانان در دسته‌های اول تا سوم ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 به بعد از 22 تا 28 تیر ماه برگزار می‌شود و دختران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1382 به بعد در مسابقات رده سنی جوانان از پنجم تا یازدهم مرداد رقابت می‌کنند.

حلوایی ابراز کرد: مسابقات دختران رده سنی امید نیز در دسته‌های اول تا سوم ویژه والیبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال 1377 به بعد از 20 تا 26 مرداد ماه برگزار می‌شود، در حالی که هنوز از سوی فدراسیون والیبال میزبان این مسابقات مشخص و به هیات‌ها اعلام نشده است.

وی به زمان برگزاری رقابت‌های رده‌های سنی مختلف بخش پسران نیز اشاره کرد و افزود: مسابقات پسران رده سنی نوجوانان در دسته‌های اول تا سوم با حضور والیبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال 1381 به بعد از 22 تا 28 تیر به انجام می‌رسد و متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1379 به بعد نیز در ترکیب تیم‌های رده جوانان از پنجم تا یازدهم مرداد رقابت می‌کنند.

رئیس هیأت والیبال استان قم عنوان کرد: پیکارهای رده سنی امید دسته‌های اول تا سوم والیبال قهرمانی کشور در سال 1398 با عضویت والیبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال 1377 به بعد در ترکیب تیم‌های استان‌های مختلف از 20 تا 26 مرداد ماه برگازر خواهد شد.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdciwuav.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما