کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی برترین قاریان کونگ‌فوکار قم / 9 مدال قمی‌ها از مسابقات مجازی کونگ‌فو

خبرگزاری فارس , 17 خرداد 1399 ساعت 12:01

یک عنوان قهرمانی از رقابت‌های قرآنی بانوان و 9 مدال از پیکارهای مجازی کونگ‌فو کشور در کرمان نتیجه تلاش و تکاپوی قهرمانان هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در روزهای مقابله با کرونا است.


به گزارش قم نیوز مسابقه قرآنی صوت ویژه کونگ‌فو کاران کمیته گراتسان استان قم در حالی به پایان رسید که مهدی لطفی‌وند با کسب رتبه نخست به حکم و مدال طلا دست یافت، علی پورجارزاده حکم و مدال نقره این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد و سهند بوستانی حکم و مدال برنز این دوره را کسب کرد، ضمن اینکه کمیته گراتسان به سایر شرکت کنندگان حکم یادبود داد.

یکی از برنامه‌های اجرایی هیات کونگ‌فو استان قم برنامه‌ریزی برای حضور ورزشکاران این رشته در مسابقات اوسیما یا هنرهای فردی زیر نظر فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی ایران در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان بخش آقایان بود، رقابت‌هایی که به شکل مجازی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از جمله هیات‌های ورزشی بود که در روزهای طولانی مقابله با کرونا پرکار و پویا به فعالیت خود ادامه داد، در یکی از برنامه‌های این ایام، پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قهرمانی کشور در بخش بانوان به صورت مجازی برگزار شد و قمی‌ها در آن حضور یافتند.

این دوره از مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با قضاوت داورانی از سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور 50 شرکت کننده در قالب ۱۹ تیم برگزار شد که یک عنوان اولی برای استان قم به همراه داشت، موفقیتی که یک بانوی کونگ‌فو کار به نام فاطمه‌ رحم‌دار نصیب تیم قم کرد.

در پایان رقابت‌های رده سنی بزرگسالان این دوره فاطمه رحم‌دار از استان قم رتبه نخست را کسب کرد، سنا منبوهی از استان خوزستان نایب‌قهرمان شد و زهرا محمدی از استان اصفهان به مقام سوم رسید، ضمن اینکه در رده سنی جوانان عناوین اول تا سوم به ترتیب نصیب مریم نظری از فارس، ضحی بحیرایی از البرز و سارا جنامی از خوزستان شد.

یک دوره مسابقات هنرهای فردی نیز به میزبانی استان کرمان به شکل مجازی به انجام رسید و نفراتی از کمیته گراتسان استان قم در این دوره به میدان رفتند که نتیجه تلاش آنها کسب 9 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز از پیکارهای چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بود.

در رده سنی نونهالان این پیکارها سهند بوستانی مدال طلا گرفت، محمدامیر حیدری به مدال نقره دست یافت، محمدمهدی جعفری مقام سوم را کسب کرد و محمدحسین شریفی با مقام سوم مشترک به کار خود پایان داد، ضمن اینکه در رده سنی نوجوانان امیرطاها کریمی قهرمان شد و ابوالفضل بیدقی به مقام سوم بسنده کرد.

حاصل تلاش کونگ‌فوکاران قم در رده سنی جوانان این دوره کسب مدال طلا توسط امیرمهدی کریمی و نشان برنز توسط محمد اکبرزاده بود، در حالی که یک نشان طلا با درخشش محمدعلی کریمی از پیکارهای رده سنی بزرگسالان نیز به تیم منتخب کمیته گراتسان استان قم اختصاص پیدا کرد.

خبر دیگر از هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به ریاست یکی از چهره‌های موفق این رشته یعنی حسن عباسی راجع به جلسه ارزیابی عملکرد سال 1398 این هیات اختصاص دارد، جلسه‌ای که با حضور اعضاء کمیته‌های مختلف این هیات در حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

انتهای پیام /111


کد مطلب: 89076

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89076/معرفی-برترین-قاریان-کونگ-فوکار-قم-9-مدال-قمی-ها-مسابقات-مجازی-کونگ-فو

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir