شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 89077
منبع : خبرگزاری فارس

اجرای طرح عملیاتی رعد در قم با دستگیری 172 متهم

قم نيوز : جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از اجرای طرح عملیاتی رعد در حوزه استحفاظی کلانتری های 17 شهید بهشتی و 19 توحید خبر داد.
اجرای طرح عملیاتی رعد در قم با دستگیری 172 متهم
اجرای طرح عملیاتی رعد در قم با دستگیری 172 متهم
به گزارش قم نیوز بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با متهمان و مخلان نظم و امنیت عمومی در استان، طرح عملیاتی رعد به مرحله اجرا گذاشته شد که در نتیجه 172 نفر به اتهام سرقت، اعتیاد، خرید و فروش مواد مخدر، شرارت و مفاسد اجتماعی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در طول اجرای این طرح علاوه بر کشف 7 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه، تعداد 40 دستگاه وسیله نقلیه اعم از انواع خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: در مدت اجرای طرح مذکور بیش از حدود هزارو 140 قطعه محصولات ضد فرهنگی و مقادیری انواع مواد مخدر کشف و تعداد 37 نفر اتباع غیرمجاز نیز شناسایی و توقیف شدند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت شهروندان را به عهده داشته و با هر گونه اوباشگری و اخلال‌گری مجرمان قاطعانه مبارزه و جامعه را برای حضور و فعالیت متدینین مهیا خواهد کرد، البته درصد خیلی اندکی از شهروندان قانون را برنمی تابند که باید مورد اصلاح و یا برخورد قرار گیرند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdca0wna.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما