کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

2 هزار بانو در کلاس‌های حفظ مرکز قرآن و حدیث شرکت کردند

خبرگزاری تسنیم , 17 خرداد 1399 ساعت 19:24

مسؤل واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث آستان کریمه اهل‌بیت(س) از شرکت بیش از دو هزار و ۱۱۰ بانو در کلاس‌های حفظ قرآن و نهج‌البلاغه مرکز قرآن و حدیث خبر داد و گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده کلاس‌های آموزشی با استفاده از بستر فضای مجازی دنبال می‌شود.


به گزارش قم نیوز خانم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه دوره‌های حفظ مرکز قرآن و حدیث در رشته‌های حفظ دو ساله، چهار ساله، آزاد، تثبیت و حفظ نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، اظهار داشت: در سال گذشته در رشته حفظ 601 کودک و نوجوان و همچنین در دوره‌های حفظ بزرگسال و جوان نیز هزار 511 نفر شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در مجموع دو هزار 112 نفر از دوره‌های حفظ قرآن و نهج‌البلاغه مرکز قرآن و حدیث بهره مند شده اند.

جعفری با تأکید بر اینکه در حال حاضر مرکز قرآن و حدیث از قطب‌های تربیت قاری و حافظ قرآن در سطح کشور است، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی حفظ قرآن و نهج‌البلاغه مرکز قرآن و حدیث حتی در ایام شیوع کرونا تعطیل نشده است و در حال حاضر این کلاس‌ها به صورت غیر حضوری و با استفاده از بستر پیام رسان‌های داخلی در حال برگزاری است.

وی گفت: دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث که در حال حاضر به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است در خردادماه پایان می‌یابد و آزمون دوره‌ها در روزهای پایانی این ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، دوره‌های قرآنی مرکز قرآن و حدیث برای کودکان از سن هشت سال آغاز شده و کودکان پس از گذراندن دوره اول ابتدایی و آشنایی با الفبا می‌توانند در دوره های حفظ و قرائت مرکز قرآن و حدیث شرکت کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 89088

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89088/2-هزار-بانو-کلاس-های-حفظ-مرکز-قرآن-حدیث-شرکت-کردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir