کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری نمازجماعت در حرم بانوی کرامت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

خبرگزاری مهر , 17 خرداد 1399 ساعت 20:49

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری نماز جماعت در حرم مطهر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، افزود: زائران با خود مهر نماز به همراه داشته باشند.


به گزارش قم نیوز مهدی عباسیان با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم حضرت معصومه (س) افزود: بازرسی زائران از طریق راکت انجام می‌شود تا مسائل بهداشتی رعایت شود.

وی با بیان اینکه هر دو ساعت یکبار سطوح و فرش‌های حرم مطهر ضد عفونی می‌شوند، افزود: آبخوری‌های آستان مقدس حضرت معصومه (س) هر یک ساعت یکبار و سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه‌ها نیز دائماً در حال ضدعفونی است.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت معصومه (س) بیان کرد: نکات بهداشتی در بنرهایی که درب حرم مطهر نصب شده و تلویزیون‌های مستقر در حرم آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز جماعت در حرم مطهر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، افزود: زائران با خود مهر نماز و کتب ادعیه به همراه داشته باشند.

عباسیان بیان کرد: راهروی آیت الله بروجردی، مسیر صحن صاحب الزمان (عج) تا مسجد اعظم نیز نرده گذاری شده تا از نشستن زائران جلوگیری شود و کلیه کتب ادعیه نیز تا حتی امکان جمع آوری شده است.

وی در خصوص فعالیت امانتداری ها نیز افزود: امانتداری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز گشایی شده‌اند اما خدمات چادر، صندلی چرخدار، خودروی زائربر و کفشداری هنوز فعال نشده است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 89099

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89099/برگزاری-نمازجماعت-حرم-بانوی-کرامت-رعایت-فاصله-گذاری-اجتماعی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir