يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 89116
منبع : خبرگزاری فارس

دوره آموزش مداحی و روضه‌خوانی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مرکز آموزش‌های کاربردی کانون مداحان و شاعران آیینی استان قم دوره آموزشی مداحی و روضه‌خوانی را برگزار می‌کند.
دوره آموزش مداحی و روضه‌خوانی در قم برگزار می‌شود
دوره آموزش مداحی و روضه‌خوانی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز عباس حیدرزاده رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم، آموزش در مداحی را یک مساله بسیار مهم دانست و اظهار کرد: مداحان آئینی امر هدایت مردم را بر عهده دارند، بنابراین باید علم این هدایت‌گری و مهارت‌های آن را فرا بگیرند.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری که وظیفه کانون‌های مداحان و شاعران آئینی را آموزش و سازماندهی مداحان و شاعران آئینی مقرر فرمودند، ما وظیفه داریم که مهارت‌های مداحی و روضه‌خوانی را به کسانی که استعداد این هنر را دارند آموزش بدهیم تا آنها بتوانند به مکتب امام حسین و اهل بیت علیهم السلام خدمت کنند و جامعه ما رنگ و بوی اهل بیتی بگیرد.

حیدرزاده در تشریح جزئیات دوره جدید آموزش مداحی و روضه‌خوانی گفت: این دوره آموزشی ویژه خواهران و برادران در تمام مقاطع سنی و در سه سطح مقدماتی، متوسطه و تخصصی با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام این دوره از آموزش مداحی و روضه‌خوانی از شنبه 17 خرداد آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم در مورد شیوه ثبت نام گفت: برادران در روزهای زوج و خواهران در روزهای فرد از ساعت 10 تا 14 می‌توانند برای ثبت نام به مرکز آموزش‌های کاربردی کانون مداحان و شاعران آئینی واقع در خیابان صفائیه، کوچه 28 نبش کوچه 14 مراجعه کنند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcepz8v.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما