يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 89117
منبع : خبرگزاری فارس

بهشتیان دبیر هیأت فوتبال قم شد

قم نيوز : مسوول جدید هیأت فوتبال استان قم در نخستین اقدام برای تحوّل در فوتبال قم، مهدی بهشتیان را به عنوان دبیر این هیأت ورزشی معرفی و منصوب کرد.
بهشتیان دبیر هیأت فوتبال قم شد
بهشتیان دبیر هیأت فوتبال قم شد
به گزارش قم نیوز بعد از مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال قم در روز 28 اردیبهشت ماه و سپس معرفی قدرت‌الله باقری به عنوان سرپرست این هیأت ورزشی، نخستین تغییر در هیأت فوتبال قم با معرفی و انتصاب مهدی بهشتیان به عنوان دبیر این هیأت پرمخاطب انجام شد.

در متن ابلاغ قدرت‌الله باقری سرپرست هیات فوتبال استان قم برای دبیری مهدی بهشتیان آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزنده شما، بدینوسیله جنابعالی به عنوان سرپرست هیات فوتبال استان قم منصوب می‌شوید، امید است با اتکال به ایزد متعال و با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف محوله، رضایت مراجعین محترم و پیشبرد فوتبال استان قم کوشا باشید.

ان‌شاءالله با سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر، تلاش و توکل در انجام امور محوله و بکارگیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه امکانات و منابع در اختیار، به همراه برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که به عهده گرفته‌اید موفق باشید.

مهدی بهشتیان متولد سال 1352 در استان قم است که از سال 1363 پس از ورود به مقطع راهنمایی در مسابقات فوتبال آموزشگاهی که از رونق بسیار بالایی در آن مقطع برخوردار بود وارد عرصه فوتبال شد ابتدا در تیم فوتبال بنیاد مسکن قم فعالیت باشگاهی خود در این رشته را آغاز کرد.

بهشتیان سپس به تیم فوتبال عقاب قم پیوست و هم زمان در تیم منتخب دبیرستان حافظ و تیم منتخب آموزشگاه‌های قم حضور یافت، در مسابقات آموزشگاه‌های شهرستان‌های استان تهران در سال 1371 قهرمانی را به دست آورد، ضمن اینکه در همان سال‌ها عضویت در تیم‌های بسیج قم و منتخب قم را تجربه کرد.

وی پس از تیم عقاب به باشگاه امیرکبیر پیوست و در همان سال نخست حضورش در این تیم به لیگ دسته اول که بالاترین رده مسابقات  باشگاهی قم بود صعود کرد، پس از چند سال حضور در باشگاه امیرکبیر که بعدها به مقاومت بسیج  تغییر نام داد، راهی تهران و تیم مطرح درنا شد.

بهشتیان در دهه 1370 مجددا به فوتبال قم بازگشت و با تیم مطرح میلادی چندین سال متوالی قهرمان لیگ قم را به دست آورد و همراه با این تیم به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ آزادگان در دسته‌های دوم و سوم به میدان رفت، ضمن اینکه یک فصل به عنوان بازیکن کمکی برای فجر قم در مسابقات دسته سوم کشور بازی کرد.

دبیر جدید هیأت فوتبال استان قم در سابقه حرفه‌ای خود حضور در مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور را هم تجربه کرده تا اینکه اواخر فوتبال خود برای تیم وحدت قم در رقابت‌های لیگ دسته سوم و جام حذفی فوتبال ایران به میدان رفت و اواسط دهه 1380 پس از مدتی بازی در ترکیب تیم پناه‌آفرین از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرد.

قهرمان مسابقات فوتبال آموزشگاه‌های قم، قهرمانی با تیم فوتبال امیرکبیر و صعود به لیگ دسته اول، قهرمانی با تیم فوتبال امید در مسابقات شهرستان‌های تهران و راهیابی به  مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی المپیک، قهرمانی با تیم منتخب بسیج قم و راهیابی به مرحله کشوری و چندین قهرمانی در لیگ برتر قم با تیم میلادی از جمله موفقیت‌های دبیر جدید هیأت فوتبال استان قم محسوب می‌شوند.

وی که بعد از دوران حرفه‌ای فوتبال خود وارد عرصه مربیگری شده دارای گواهینامه مربیگری مدرسه فوتبال زیر نظر فدراسیون فوتبال است و مدرک مربیگری C آسیا نیز دارد، کسی که در دوران حرفه‌ای فوتبال خود مورد توجه تیم‌های باشگاهی ملوان بندر انزلی و سایپا تهران نیز بود.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcfeydc.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما