يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 89118
منبع : خبرگزاری فارس

پرداخت 90 درصد دستمزد مربیان و بازیکنان شیمیدر

قم نيوز : باشگاه شیمیدر قم زمان تسویه حساب کادر فنی و بازیکنان شاغل در فصل گذشته پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.
پرداخت 90 درصد دستمزد مربیان و بازیکنان شیمیدر
پرداخت 90 درصد دستمزد مربیان و بازیکنان شیمیدر
به گزارش قم نیوز شیمیدر که چند فصلی است با حضور در لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از جمله باشگاه‌های تاثیرگذار در رونق این لیگ و تحول بسکتبال ایران محسوب می‌شود، در فصل 99  - 1398 نماینده استان قم در لیگ برتر بسکتبال بود.

این تیم در رقابت با 13 تیم دیگر حاضر در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در نهایت رتبه سوم جدول رده‌بندی بعد از تیم‌های شهرداری گرگان و پتروشیمی بندر امام کسب کرد و به عنوان یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی راهی مرحله پلی‌آف شد اما این مرحله به دلیل شیوع کرونا به انجام نرسید.

در واقع شیوع ویروس کرونا موجب شد تا فدراسیون بسکتبال تصمیم به لغو کامل بازی‌های این فصل بگیرد، اتفاقی که اجازه نداد جذابیت‌های لیگ برتر در مرحله پلی‌آف و نهایی ادامه یابد و تیم‌ها با این وضعیت به اجبار به تعطیلی رفتند تا خود را برای حضور در دوره آتی لیگ برتر آماده کنند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در فصل سپری شده از لیگ برتر بسکتبال ایران با حضور ستاره‌هایی همچون محمد جمشیدی، آرن داوودی، مهدی کامرانی و مایکل رستم‌پور جزو مدعیان قهرمانی بود ولی شیوع کرونا اجازه تداوم خودنمایی ستاره‌های این تیم را نداد تا قمی‌ها بیش از همیشه منتظر لیگ جدید و فروغ دوباره نماینده بسکتبال شهرشان باشند.

اما تاثیر منفی کرونا بر اقتصاد کشور به ویژه در ورزش، زمان شروع لیگ جدید را در هاله‌ای از ابهام قرار داده به طوری که باشگاه شیمیدر هم در واکنش به حضور در لیگ جدید اعلام کرده با هدف کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ریشه کن شدن این ویروس از حضور در تمامی مسابقات رسمی معذور است.

باشگاه شیمیدر همچنین زمان پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی شاغل در فصل 99  - 1398 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرده که بر این اساس اعضای کادر فنی تا سی‌ام تیر ماه 90 درصد از مبلغ قراردادهای خود را از این باشگاه دریافت خواهند کرد، اما 10 درصد باقی مانده به دلیل لغو کامل رقابت‌های لیگ برتر از دستمزد آنها کسر می‌شود.

بازیکنان تیم بسکتبال شیمیدر قم نیز با اعلام مسوولان این باشگاه تا دهم مرداد ماه 90 درصد از دستمزدهای خود را بر اساس نظر کادر فنی و تایید هیات مدیره دریافت خواهند کرد، البته باشگاه شیمیدر اعلام کرده که در نحوه پرداخت‌ها عملکرد بازیکنان و برخی شاخص‌ها اهمیت زیادی دارد، ضمن اینکه 10 درصد قرارداد بازیکنان نیز به دلیل نیمه تمام شدن بازی‌ها کسر خواهد شد.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcg7q97.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما