دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 89140
منبع : خبرگزاری ايرنا

استاندار قم: اقدام منطبق بر قانون اولویت سازمان همیاری باشد

قم نيوز : استاندار قم گفت: اقدام منطبق بر قانون و بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مهم‌ترین اولویت کاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان باشد.
استاندار قم: اقدام منطبق بر قانون اولویت سازمان همیاری باشد
استاندار قم: اقدام منطبق بر قانون اولویت سازمان همیاری باشد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان در سالن جلسات استانداری قم، با اشاره به لزوم فعالیت دستگاه‌های استان در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌های مشخص، اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها با در نظر گرفتن موارد قانونی و مسائل حقوقی در مسیر دستیابی به اهداف تعیین شده گام بردارد.

وی به اشاره به اهمیت توسعه و پیشرفت درمسیر خدمت رسانی متوازن درتمام نقاط استان، اضافه کرد:‌ استفاده از نظرات کارشناسی در این زمینه و افزایش سرانه بهره مندی استان از خدمات سازمان همیاری شهرداری‌ها در دستور کار قرار گیرد.

سرمست با بیان ضرورت ایجاد انگیزه برای پرسنل سازمان همیاری شهرداری‌ها، شورای‌های شهر وشهرداری‌های استان بر لزوم ارائه طرح خدمات رفاهی و معیشتی تاکید کرد.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش روحیه کار آفرینی، ارتقاء و بهبود عملکرد سازمان همیاری شهرداری‌ها، ادامه داد: دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده و اثرگذاری در اهداف کلان استان نیازمند عزم و تلاش مضاعف سازمان است.

استاندار قم به هدف‌گذاری‌های این سازمان در سال‌جاری در راستای درآمد زایی و اجرای پروژه های عمرانی اشاره و خاطرنشان کرد: مدیریت استان حامی توسعه این سازمان، برای نیل به اهداف مشخص شده‌است.

گفتنی است در این جلسه مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان،گزارشی از روند فعالیت های این سازمان در سال۹۸ و پروژه های اجرا شده توسط این سازمان ارائه نمود .

همچنین در این جلسه اعضای هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان تعیین شدند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcbg8bw.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما