دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 89142
منبع : خبرگزاری فارس

سکان هدایت تیم ملی کشتی به مربی قمی واگذار شد

قم نيوز : سکان هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان به قهرمان خوشنام کشتی استان قم واگذار شد.
سکان هدایت تیم ملی کشتی به مربی قمی واگذار شد
سکان هدایت تیم ملی کشتی به مربی قمی واگذار شد
به گزارش قم نیوز سال‌های زیادی است که خانه کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه جولانگاه جمع زیادی از استعدادها و نخبه‌های منطقه قهرمان‌پرور نیروگاه شده، مکانی که از آن قهرمانان آسیا و جهان و مربیان تیم ملی سر در آورده‌اند.

خانه کشتی شهید سلیمانی با حضور قهرمان اسبق کشتی فرنگی قم در میادین داخلی و بین‌المللی یعنی روح‌الله میکائیلی به پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان مستعد این رشته می‌پردازد، مکانی که هر ساله چندین قهرمان مسابقات کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی به ورزش قم معرفی می‌کند.

روح‌الله میکائیلی بعد از سال‌ها حضور حرفه‌ای در کشتی فرنگی، چند سالی است که تجربیات ارزشمند خود را به نخبه‌های این رشته انتقال می‌دهد، به طوری که هم شاگردان وی در میادین مختلف می‌درخشند و هم اینکه میکائیلی به یکی از مربیان طراز اول و شاخص کشتی فرنگی ایران تبدیل شده است.

مزد سال‌ها تلاش میکائیلی این است که فدراسیون کشتی در مراسمی ویژه حکم سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را به وی تقدیم می‌کند، به همین منظور با حضور حمید سوریان قهرمان صاحب‌نام کشتی فرنگی کشورمان در المپیک و مسابقات آسیایی و جهانی، سرمربیگری تیم ملی به میکائیلی اهداء شد.

حمید سوریان در این مراسم که با حضور رئیس فدارسیون کشتی و مسوولان هیأت کشتی استان قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه مربیان سازنده، اظهار کرد: مربیان سازنده کشتی در استان‌های سراسر کشور بدانند که فدراسیون کشتی اهمیت ویژه‌ای به کار آنها می‌دهد و این مربیان با تلاش و حضور موفق در کشتی می‌توانند حتی مسوولیت هدایت تیم های ملی کشتی را برعهده بگیرند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcdxf0j.yt0no6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما