دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 89148
منبع : خبرگزاری تسنیم

مشکلات فاضلاب پردیسان قم هرچه سریع‌تر برطرف شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با تاکید بر حل مشکلات  فاضلاب پردیسان گفت: با اقداماتی که شرکت آب و فاضلاب استان در طول یک سال گذشته در منطقه پردیسان انجام داده‌اند کلاً نقاط حاد در این تصفیه‌خانه مرتفع شده است.
مشکلات فاضلاب پردیسان قم هرچه سریع‌تر برطرف شود
مشکلات فاضلاب پردیسان قم هرچه سریع‌تر برطرف شود
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری و افتتاح از تصفیه‌خانه شماره دو قم، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان بدون خدشه‌ای به سایر پروژه‌ها احداث این  تصفیه‌خانه  را به سرانجام رساند و خوشبختانه سرعت بخشی به پروژه‌ها را در استان شاهد هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با تاکید بر حل مشکلات  فاضلاب پردیسان گفت: با اقداماتی که شرکت آب و فاضلاب استان در طول یک سال گذشته در منطقه پردیسان انجام داده‌اند کلاً نقاط حاد در این تصفیه‌خانه مرتفع شده است،اما برای برطرف شدن کامل مشکل باید طرح تهیه‌شده از سوی شرکت آب و فاضلاب در این منطقه اجرایی شود.

وی بیان کرد: مصوباتی در این رابطه در شورای برنامه‌ریزی استان داشته‌ایم اما چنانچه اگر نیاز است بحث‌های فنی انجام شود از سوی مسئولان سازمان آب و فاضلاب کشور در جانمایی سایت و نحوه اجرای پروژه هر چه زودتر اقدامات لازم انجام گیرد تا شاهد شروع پروژه باشیم.

بهشتی با اشاره به مشکلات جعفرآباد و مرکزی گفت: با توجه به گرمای زودرس هوا و بالا رفتن مصرف آب این مشکلات خود را بیشتر نشان داده است، به‌صورت موقت این مشکلات برطرف شده و امیدواریم این مشکلات با تمهیدات شرکت آب و فاضلاب به‌موقع برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم اختصاص سهمیه انتقال سرشاخه‌های دز به بخش جعفرآباد و خلجستان قم را مورد تأکید قرارداد و افزود: باید در این زمینه برای انتقال آب و لوله‌گذاری دوباره‌کاری صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید
کرج| وضعیت ورود فاضلاب به آب‌های کشاورزی ماهدشت و محمد شهر حاد است

برای ترمیم فرسودگی شبکه آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با کمبود بودجه مواجه هستیم

قصه پرغصه ورود فاضلاب به رودخانه قره‌سو کرمانشاه+ تصاویر

بهشتی با اشاره به افتتاح تصفیه‌خانه شماره دو قم گفت: شاهد فعالیت گسترده شرکت آب و فاضلاب در استان بودیم اما از پساب نتوانسته‌ایم استفاده بهینه ببریم، تا الآن بر اساس تخصیصی که از طرف وزارت نیرو به استان داده‌شده هنوز از پساب استفاده بهینه نداشته‌ایم، ان‌شاء الله از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بخش صنعت و پروژه‌ها به پشتوانه پساب بتوانیم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان قم جزو فعالان احداث نیروگاه‌های خورشیدی بوده است، افزود: این شرکت از کمترین فضاهایی که در اختیار شرکت آب و فاضلاب بوده بیشترین بهره‌برداری را انجام داده است، همه این اتفاقات به دلیل حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وزارت نیرو بوده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjoveo.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما