دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : 89165
منبع : خبرگزاری فارس

جهش تولید در گرو رعایت ملاحظات زیست محیطی است

قم نيوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: دستیابی به جهش تولید و توسعه پایدار در گرو رعایت ضوابط و ملاحظات زیست محیطی در واحدهای صنعتی و خدماتی است.
جهش تولید در گرو رعایت ملاحظات زیست محیطی است
جهش تولید در گرو رعایت ملاحظات زیست محیطی است
به گزارش قم نیوز سید رضا موسوی مشکینی در بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی در شهرک شکوهیه قم به مناسبت هفته محیط زیست در سخنانی اظهار کرد: بدون تردید دستیابی به جهش تولید و توسعه پایدار در گرو رعایت ضوابط و ملاحظات زیست محیطی در واحدهای صنعتی و خدماتی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه توجه و آگاهی نسبت به مسائل زیست محیطی در جامعه بسیار بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: باید بر اساس ضوابط و قوانین زیست محیطی، با قاطعیت در برابر افراد معدودی که به دنبال منافع و سودهای مقطعی و کوتاه مدت هستند، ایستادگی کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت قدردانی از فعالان صنعتی که نسبت مسائل زیست محیطی مسؤولیت پذیر و دغدغه مند هستند تأکید کرد و گفت: باید در استان قم به دنبال توسعه صنایع و کسب و کارهای سبز و محصولات منطبق با اصول محیط زیستی باشیم.

وی با بیان اینکه برای کنترل و کاهش آلودگی های زیست محیطی در واحدهای صنعتی، نوسازی خطوط تولید و بهره مندی از تجهیزات مدرن بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر اصول و ضوابط زیست محیطی در واحدهای صنعتی، بتوانیم از محیط زیست و سلامت عمومی جامعه به خوبی پاسداری کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwzav.t1a3q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما