سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 89179
منبع : خبرگزاری تسنیم

مردم از حساسیت خود در رعایت مسائل بهداشتی غفلت نکنند

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ویروس کرونا همچنان یک بیماری خطرناک است و مردم نباید از توجه و حساسیت خود در رعایت مسائل بهداشتی غفلت کرده و باید از ماسک و دستکش استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
قم| مردم از حساسیت خود در رعایت مسائل بهداشتی غفلت نکنند
قم| مردم از حساسیت خود در رعایت مسائل بهداشتی غفلت نکنند
به گزارش قم نیوز محمد رضا قدیر با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در قم اظهار داشت: افراد بستری در بیمارستان‌ها را افراد مسن و یا دارای بیماری زمینه‌ای تشکیل می دهند.

وی افزود: ویروس کرونا همچنان یک بیماری خطرناک است و مردم نباید از توجه و حساسیت خود در رعایت مسائل بهداشتی غفلت کرده و باید از ماسک و دستکش استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: به جریان درآمدن چرخه اقتصادی به همراه چرخه سلامت مانع شیوع دوباره ویروس کرونا می شود و این روش در بسیاری از کشورها مانند انگلستان نیز در حال اجرا بوده و مانع شیوع دوباره ویروس کرونا در جامعه شده است.

قدیر نحوه بازگشت به شرایط عادی و حذف محدودیت‌های اجتماعی در ایران را موردتوجه قرارداد و خاطر نشان کرد: مدلی که در ایران برای راه‌اندازی بازارهای اقتصادی به‌صورت پله کانی به همراه پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد در دنیا بی‌نظیر شناخته‌شده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdnf0j.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما