سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : 89191
منبع : خبرگزاری فارس

فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال قم در گرو مجوز ستاد مقابله با کرونا

قم نيوز : هیأت فوتبال استان قم فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال قم در اوقات فراغت امسال را مشروط به اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا دانست.
فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال قم در گرو مجوز ستاد مقابله با کرونا
فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال قم در گرو مجوز ستاد مقابله با کرونا
به گزارش قم نیوز بعد از اطلاعیه شماره 16 ستاد مقابله با کرونا در ورزش که دست بسیاری از هیات‌ها و رشته‌های ورزشی را برای از سر گرفتن مجدد فعالیت‌های تمرینی و رقابت و همچنین بازگشایی اماکن دولتی و خصوصی باز گذاشته، زمین‌های چمن و سالن‌های چند منظوره ورزشی نیز رو به برگزاری و تشکیل کلاس‌های آموزشی آورده‌اند.

یکی از موضوعات مهم در ورزش نزدیک شدن به فصل تابستان و فرارسیدن اوقات فراغت دانش‌آموزان است و در این ایام مدارس رشته‌های مختلف ورزشی بازار شلوغ و پرکاری دارند، موضوعی که اکنون دغدغه‌های یکی از پرطرفدارترین و پرمخاطب‌ترین هیات‌های ورزشی یعنی هیأت فوتبال قم است.

سرپرست هیأت فوتبال استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به تمامی  مدیران عامل باشگاه‌ها، مدیران و مربیان مدارس فوتبال و فوتسال قم گفته‌ایم با توجه به شرایط خاص کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامتی کودکان، نوجوانان، خانواده‌ها و کلّ جامعه، تبلیغات و برگزاری کلاس‌های مدرسه فوتبال و فوتسال بدون مجوز ستاد مقابله با کرونای استان قم ممکن است خطرات زیادی را به جامعه استان قم تحمیل کند.

قدرت‌الله باقری افزود: بنابراین از مسوولان عزیز باشگاه‌ها و مدارس فوتبال و فوتسال درخواست می‌شود با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان قم به عنوان متولی ورزش استان و همچنین ستاد مقابله با کرونا همکاری و هماهنگی کرده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این ستاد کرونا، علاوه بر پیگیری اطلاعیه‌های ستاد نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه به دلایل مختلف در حال حاضر امکان استقرار هیأت جدید فوتبال در ساختمان اختصاصی آن در مجموعه ورزشی شهید حیدریان وجود ندارد، ما از نظر قانونی و اخلاقی احساس مسوولیت کردیم و موضوع را پیگیری می‌کنیم تا از این موضوع مردم عزیز و ورزش دوست قم به ویژه علاقمندان پرتعداد فوتبال متضرر نشوند.

سرپرست هیأت فوتبال استان قم تاکید کرد: به استحضار اهالی ورزش قم به ویژه طرفداران رشته‌های جذاب فوتبال و فوتسال می‌رسانم که هیأت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان در جریان ضرر و زیان‌های مالی شما و همچنین اشتیاق فراوان نوآموزان ناشی از عدم برگزاری کلاس‌ها و مدارس فوتبال قرار دارد، با این حال سلامتی مهمترین اصل پرداختن به ورزش است و ان‌شاءالله  با اخذ تصمیمات و مجوزهای لازم هم در مساعدت و کمک مالی به شما و مهمتر از همه سلامتی جامعه تمهیداتی اندیشه شود.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdchzzn6.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما