چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 89209
منبع : خبرگزاری فارس

20 والیبالیست قمی در اردوی تیم جوانان

قم نيوز : کادر فنی تیم والیبال جوانان از 20 بازیکن شاخص قمی برای حضور در دومین مرحله اردوی آماده‌سازی و تمرینات این تیم دعوت به عمل آورد.
20 والیبالیست قمی در اردوی تیم جوانان
20 والیبالیست قمی در اردوی تیم جوانان
به گزارش قم نیوز هیات والیبال قم بعد از اعلام رسمی بازگشایی اماکن و فضاهای ورزشی توسط ستاد مقابله با کرونا در ورزش، بلافاصله در سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) استارت تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های دختران و پسران قم را زد.

ابتدا این تیم والیبال نوجوانان قم بود که زیر نظر سیدروح‌الله شفیعی تمرینات خود را شروع کرد و حالا تیم والیبال جوانان پسر قم است که به سرمربیگری علی منافی از مربیان پیشکسوت و با سابقه قم برای حضور در مسابقات سال 1399 قهرمانی رده سنی جوانان کشور آماده می‌شود.

پس از مرحله نخست تمرینات، تعداد نفرات حاضر در اردو ریزش کرد و با تشخیص کادر فنی تیم جوانان اکنون 20 بازیکن مجوز حضور در مرحله دوم اردوی انتخابی تیم والیبال جوانان استان قم را دارند، نفراتی که در پست‌های پاسور، قطر پاسور، قدرتی، دفاع وسط و بازیکن آزاد تمرین خواهند کرد.

در پست پاسور مهدی میرزایی، محمدامین شریف، علی‌محمد اصفهانی.، علیرضا اسلام‌نژاد و محمد خودکار، در پست قطر پاسور سیدعلی حسینی، محمدرضا محمدی و علیرضا جعفری، در پست قدرتی معین بابایی، سیدعلیرضا نقیبی‌فرد، مهدی حسن‌بیگی، امیرحسین نصراللهی و احسان شمس دعوت شده‌اند.

همچنین در پست دفاع وسط عرفان عطوفی، علیرضا طالب‌بخشایش، رضا ثمری و میثم شهبازی و در پست بازیکن آزاد مهدی ده‌نمکی، علیرضا اکبری و مجید ملاصادقی نفراتی هستند که باید تمام توان و انرژی خود را به کار گرفته و نظر کادر فنی را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور جلب کنند.

نفرات دعوت شده به این اردو باید از ساعت ۱۲ امروز در مکان برگزاری تمرین این تیم یعنی سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) حضور یابند، ضمن اینکه طبق برنامه‌ریزی کادر فنی تمرینات تیم جوانان از هفته آینده همه روزه به جز پنجشنبه و جمعه از ساعت 15 تا ۱۷ برگزار می‌شود.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdchwin6.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما