چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 89211
منبع : خبرگزاری فارس

برقراری بیش از ۱۸ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برقراری بیش از 18 هزار تماس مردمی با سامانه 137 در اردیبهشت ماه خبر داد.
برقراری بیش از ۱۸ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷
برقراری بیش از ۱۸ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷
به گزارش قم نیوز مهدی کلانترزاده با بیان اینکه در اردیبهشت‌ماه امسال بیش از ۱۸ هزار تماس مردمی در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است، اظهار کرد: این تماس‌ها پس از ثبت در سامانه مخصوص پیگیری، به بخش مرتبط ارجاع شده و به صورت آنلاین وضعیت پیگیری شده و بازخوردگیری انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بیان کرد: پس از تایید واحد مربوطه و ثبت گزارش پیگیری بازخورد از مردم هم گرفته شده و بعضا بازدید میدانی جهت بازرسی نحوه پیگیری صورت می‌گیرد تا رضایت‌مندی شهروندان کسب و مشکل مورد نظر آنها حل شود.

کلانترزاده با اذعان به اینکه عمده تماس‌های مردمی سامانه ۱۳۷ در اردیبهشت‌ماه مربوط به گروه موضوعی اطلاع‌رسانی و راهنمایی شهروندان بوده است، افزود: این گروه موضوعی بیش از ۸ هزار تماس مردمی را به خود اختصاص می‌دهد؛ پس از این موضوع گروه موضوعی پارک‌ها و فضای سبز، آسفالت، سدمعبر، جمع‌آوری خاک و نخاله و ساخت و ساز بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

وی بیان کرد: بیشترین درخواست‌های ثبت‌شده در این سامانه مربوط به مناطق سه و یک بوده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به بیشترین موضوعات تماس‌های برقرارشده در حوزه کاری سازمان‌ها، گفت: در حوزه کاری سازمان مدیریت پسماند بیشترین موضوع مرتبط با استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله، سازمان پارک‌ها هرس درختان، سازمان زیباسازی درخواست پلاک شهرداری، سازمان ترافیک پارکینگ‌ها، سازمان اتوبوسرانی پیشنهادات و سازمان تاکسیرانی هزینه اضافه تاکسی بوده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در مناطق شهرداری نیز بیشترین موضوع در منطقه یک روکش آسفالت، منطقه دو رفع سد معبر، منطقه سه سد معبر اصناف، منطقه چهار خاک و نخاله غیرمجاز، منطقه پنج ساخت و ساز بدون مجوز، منطقه ۶ رفع سد معبر فروشندگان دوره گرد، منطقه هفت آسفالت و منطقه هشت رفع سد معبر بوده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdca6una.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما