چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : 89220
منبع : خبرگزاری فارس

رتبه نخست جهاد کشاورزی قم در ارزیابی های کشوری

قم نيوز : مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد و کشاورزی استان قم گفت: در ارزیابی عملکرد این نهاد در سطح 30 استان کشور، قم با کسب 134 استان رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
رتبه نخست جهاد کشاورزی قم در ارزیابی های کشوری
رتبه نخست جهاد کشاورزی قم در ارزیابی های کشوری
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سیدمحمود موسوی ظهر امروز در گفت وگوی مطبوعاتی که در اداره کل جهاد و کشاورزی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: در دین مبین اسلام به مقوله کشاورزی نگاه خاصی شده است و به جز آیاتی که خداوند در قرآن کریم به این موضوع اشاره دارد از ائمه اطهار(ع) نیز احادیث و روایاتی در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) عنوان کرد: «کشاورزان در روز قیامت بهترین مقام و منزلت را دارند» که این حدیث موید نگاه رفیع اسلام به بخش کشاورزی است.

مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد و کشاورزی استان قم با اشاره به تاریخچه تاسیس جهاد کشاورزی بیان کرد: این نهاد از سال 58 چند ماه پس از پیروزی انقلاب را با هدف محرومیت زدایی در بخش کشاورزی به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد که در آن زمان با نام جهاد سازندگی فعالیت داشت و بعدها در ادغامی که صورت گرفت نام این نهاد به جهاد کشاورزی تغییر یافت.

وی اضافه کرد: از ویژگی های این نهاد از بدو تاسیس تا کنون، پذیرش ماموریت های سخت است که به صورت شایسته در بخش های سازندگی و کشاورزی بسیار موفق عمل کرده است.

موسوی با اشاره به ارزیابی اداره کل جهاد و کشاورزی استان قم گفت: در بحث عملکرد دستگاه های اجرایی اداره کل جهاد و کشاورزی استان قم توانست سال گذشته با 97 درصد تحقق برنامه ها رتبه برتر را با کسب امتیاز 134 به رتبه نخست میان 32 استان برسد که امیدواریم در سال جدید نیز موفقیتی را داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawuna.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما