چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : 89236
منبع : خبرگزاری تسنیم

مردم بیماری کرونا را جدی بگیرند/ قم در وضعیت زرد قرار دارد

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اگر افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان قابل‌توجه باشد مجدد به وضعیت قرمز برمی‌گردیم، بنابراین باید مردم مراقب باشند تا به سمت وضعیت قرمز و پرخطر نرویم.
مردم بیماری کرونا را جدی بگیرند/ قم در وضعیت زرد قرار دارد
مردم بیماری کرونا را جدی بگیرند/ قم در وضعیت زرد قرار دارد
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در چند روز اخیر شاهد افزایش تعداد مراجعه به مراکز درمانی و افزایش تعداد بستری‌های بیماری کرونا در استان هستیم، اظهار داشت: در بررسی‌های میدانی شاهد آن هستیم که تعداد قابل‌توجهی از افراد که از مسافرت برگشته‌اند فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با درخواست از مردم جهت نرفتن به مسافرت گفت: توصیه می‌کنیم مردم به مسافرت نرفته و موارد بهداشتی را به‌دقت رعایت کنند تا شاهد افزایش تعداد مراجعان به مراکز درمانی نباشیم.

قدیر با بیان اینکه استان قم در وضعیت زرد بیماری قرار دارد، تأکید کرد: اگر افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان قابل‌توجه باشد مجدد به وضعیت قرمز برمی‌گردیم، بنابراین باید مردم مراقب باشند تا به سمت وضعیت قرمز و پرخطر نرویم و دوباره شاهد افزایش تعداد بیماران نباشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان با تأکید بر لزوم رعایت موازین بهداشتی از سوی همشهریان گفت: از مردم استان قم خواهش می‌کنیم که وضعیت کرونا را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-in6.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما