چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 89240
منبع : خبرگزاری تسنیم

کتابخانه های عمومی شهدای نوبهار و امام خمینی(ره) امسال افتتاح می‌شود

قم نيوز : استاندار قم با تاکید بر اهمیت افتتاح کتابخانه های عمومی شهدای نوبهار و امام خمینی (ره) تا پایان سال گفت: این مناطق فاقد کتابخانه هستند که با افتتاح آن تحقق عدالت اجتماعی، گسترش کتابخوانی و رشد و شکوفایی استعدادها در جامعه ایجاد می شود.
کتابخانه های عمومی شهدای نوبهار و امام خمینی(ره) امسال افتتاح می‌شود
کتابخانه های عمومی شهدای نوبهار و امام خمینی(ره) امسال افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه هم اندیشی با سجاد عمرانی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم اظهار داشت: یکی از شاخص های توسعه فرهنگی در هر کشور و استان کتاب و کتابخانه و میزان مطالعه است که متاسفانه مورد غفلت واقع شده است.

وی افزود: بازگشایی کتابخانه های شهدای نوبهار و امام خمینی (ره) علاوه بر افزایش سرانه مطالعه سبب دسترسی آسان مردم به کتاب و همچنین دمیدن روح امید و انگیزه و تحقق گام دوم انقلاب با محوریت کتاب می شود.

استاندار قم همچنن مباحث عمرانی کتابخانه ها، واگذاری کتابخانه امین به نهاد کتابخانه ها، تشکیل جلسات انجمن کتابخانه ها و همچنین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی را نیز مورد توجه قرار داد.

سرمست تصریح کرد: کتابخانه امام علی (ع) از جمله کتابخانه هایی است که در منطقه محروم قم واقع شده و نگهداری و حفظ امنیت این کتابخانه ها می تواند یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی با ترویج مطالعه مفید باشد چرا که مانع بسیاری از ناهنجاری های اخلاقی و ارزشی می شود.

استاندار قم با تاکید بر اهمیت افتتاح کتابخانه های عمومی شهدای نوبهار و امام خمینی (ره) تا پایان سال خاطرنشان کرد: با توجه به فراوانی جمعیت در منطقه نوبهار و خیابان امام، متاسفانه این مناطق فاقد کتابخانه هستند که با افتتاح این دو باب کتابخانه تحقق عدالت اجتماعی، گسترش کتابخوانی و رشد و شکوفایی استعدادها با زیرساخت های توسعه فرهنگی در جامعه ایجاد می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxiq4.2bqo08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما