پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 89249
منبع : خبرگزاری ايرنا
رییس سازمان صنعت و تجارت قم:

توزیع کالاهای اساسی به‌منظور تنظیم بازار قم در جریان است

قم نيوز : رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: توزیع کالاهای اساسی باقیمت مصوب به‌منظور تنظیم بازار استان و تعادل بخشی به عرضه و تقاضای این کالاها در جریان است.
توزیع کالاهای اساسی به‌منظور تنظیم بازار قم در جریان است
توزیع کالاهای اساسی به‌منظور تنظیم بازار قم در جریان است
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ‌بیان کرد: توزیع مستمر و پایدار کالاهای اساسی در فروشگاه‌های بزرگ و معتبر، یکی از مهم‌ترین اقدام‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت قم برای تعادل بخشی به بازار استان است که استقبال شهروندان را درپی دارد.

وی افزود: در این طرح کالاهایی همچون برنج(غیر ایرانی)،‌ شکر، قند، روغن،‌ چای و گوشت قرمز و مرغ منجمد که ازجمله اقلام موردنیاز خانوارهاست به‌صورت مستمر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ استان توزیع می‌شود و شهروندان‌ می‌توانند این کالاها را با سهولت بیشتر و قیمت مناسب‌تر از سایر مراکز فروش تهیه کنند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که بیشترین سهمیه ممکن را برای توزیع کالاهای اساسی در سطح بازار استان جذب کنیم تا شهروندان در تامین این اقلام در ایام مختلف سال به‌خصوص مناسبت‌ها،‌ نگرانی نداشته باشند.

سیجانی گفت: تنها در اردیبهشت‌ماه سال جاری ۲هزار و ۴۹۱ تن برنج، سه هزار و ۵۹۶ تن شکر،‌ یک هزار و هفت تن قند، ۱۲۱ تن گوشت قرمز منجمد، ۳۱ تن گوشت مرغ منجمد، ۴۹۴ تن روغن نباتی و یک‌تن چای در قم توزیع شد.

وی بیان کرد: بازار استان نیز به‌صورت روزانه توسط بازرسان سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت و سایر نهادهای متولی همچون تعزیرات حکومتی رصد می‌شود و با هرگونه تخلف در عرضه کالاها برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد که در این زمینه شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی ادامه داد: ستاد تنظیم بازار قم نیز با تشکیل جلسه‌های کارشناسی پیوسته،‌ وضعیت عرضه‌ و تقاضای کالاهای اساسی در سطح استان را کنترل می‌کند و در همین رابطه تلاش می‌کنیم قبل از آنکه شاهد کمبود در عرضه کالایی باشیم، میزان موردنیاز را جذب و در بازار توزیع کنیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcb95bw.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما