پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 89258
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت دوومیدانی‌کاران قم برای فتح جایزه بزرگ ایران

قم نيوز : دوومیدانی‌کاران استان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر نخستین رقابت رسمی سال 1399 دوومیدانی ایران یعنی پیکارهای جایزه بزرگ آماده می‌شوند.
رقابت دوومیدانی‌کاران قم برای فتح جایزه بزرگ ایران
رقابت دوومیدانی‌کاران قم برای فتح جایزه بزرگ ایران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که نتیجه انتخابات روز نوزدهم اسفند ماه فدراسیون دوومیدانی 48 ساعت بعد توسط وزارت ورزش و جوانان باطل اعلام شد و رئیس منتخب این مجمع اکنون جایگاهی در فدراسیون ندارد، این رشته پرمدال در ماه‌های اخیر به شکل سرپرستی اداره می‌شود و بسیاری از اهالی این رشته نگران آینده آن در سال منتهی به المپیک توکیو هستند.

در این شرایط برای برگزاری نخستین رقابت رسمی دوومیدانی کشور در سال 1399 برنامه‌ریزی شد و طبق اعلام فدراسیون دوومیدانی، ورزشکاران این رشته برای کسب عناوین برتر مسابقات جایزه بزرگ ایران به میدان می‌روند، رقابت‌هایی که در نخستین ماه از تابستان برگزار خواهد شد.

رقابت‌های جایزه بزرگ دوومیدانی به عنوان نخستین مسابقه رسمی در سال جاری اواخر تیر ماه برگزار خواهد شد، مسابقاتی که دوومیدانی‌کاران هر دو بخش مردان و بانوان امکان حضور در آن را دارند و پیکارها در سالن اختصاصی آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام می‌رسد.

دوومیدانی‌کاران مایل به شرکت در مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی روزهای 26 و ۲۷ تیر‌ ماه در با یکدیگر مسابقه می‌دهند، در حالی که حد نصاب‌های دریافت جوایز نقدی نیز از سوی شورای فنی فدراسیون دوومیدانی اعلام شده و بر این اساس باید ورزشکاران آماده رقابت در این رویداد باشند.

در این رقابت‌ها که نخستین میدان نبرد برای ورزشکاران دوومیدانی در سال جهش تولید به شمار می‌رود، فدراسیون دوومیدانی جوایز نقدی را در سه بخش شامل نفرات اول تا سوم هر ماده، رکورد شکنان ملی و دوومیدانی‌کارانی که موفق به ثبت حد نصاب‌ها شوند اهداء خواهد کرد.

دوومیدانی‌کاران قم که این روزها تمرینات خود را در پست دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار می‌کنند، در مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی کشور در مواد ۱۰۰ متر، 400 متر، ۸۰۰ متر، پنج هزار متر، ۱۱۰ متر با مانع و ۱۰۰ متر با مانع بانوان، 400 متر با مانع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، پرش طول، پرش سه‌گام، پرش ارتفاع و پرش با نیزه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcbw5bw.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما