پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : 89269
منبع : خبرگزاری مهر
استاندار قم تأکید کرد؛

اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از آتش سوزی منابع طبیعی در قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از آتش سوزی منابع طبیعی استان قم در دستور کار مدیران قرار گیرد.
اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از آتش سوزی منابع طبیعی در قم
اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از آتش سوزی منابع طبیعی در قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران استان که بعد از ظهر چهارشنبه در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: با توجه به مصوبات دولت برای بازگشایی مرحله به مرحله اماکن، نظارت جدی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی همگام با این بازگشایی‌ها ضرورت دارد.

وی با اشاره به پیگیری مصوبات ستاد ملی کرونا، اظهار کرد: از ۲۴ خرداد بازگشایی‌هایی در خصوص مهدهای کودک و آموزشگاه‌های قرآن صورت خواهد گرفت و روند نظارت بر بازگشایی‌ها با توجه به برگزاری امتحانات مدارس، باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا شاهد مدیریت بیماری کرونا باشیم.

تداوم کمک‌های مؤمنانه برای پسا کرونا

استاندار قم کمک‌های مردم و خیرین و همراهی ایشان با نیازمندان و افراد آسیب دیده از بحران کرونا را مورد توجه قرار داد و افزود: باید با قدردانی به این اقدامات هویت بخشیده و تداوم آنها در دوران پس از بحران را تضمین کنیم.

وی گفت: شناسایی گروه‌هایی که در دوران شیوع بیماری کرونا به لحاظ معنوی و مادی حامی دولت بوده‌اند و قدردانی از ایشان بایستی در دستور کار مدیران اجرایی باشد.

سرمست همچنین با اشاره به آتش سوزی‌های اخیر در سطح فضای سبز و مراتع کشور و استان قم، اقدامات پیشگیرانه در این خصوص را ضروری دانست و تصریح کرد: باید برای حفظ منابع طبیعی استان تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت جوامع محلی و مردمی برای حفظ محیط زیست باید بهره بیشتری گرفته شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdnx0j.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما