شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 89286
منبع : خبرگزاری تسنیم

آزمون نهایی دانش‌آموزان قمی در ۱۰۰ پایگاه برگزار می‌شود

قم نيوز : معاون آموزش و پرورش استان قم گفت: بعد از ابلاغ پروتکل و دستورالعمل‌های بهداشتی به مدارس سطح استان آزمون نهایی دانش‌آموزان در ۱۰۰ پایگاه برگزار می‌شود.
آزمون نهایی دانش‌آموزان قمی در ۱۰۰ پایگاه برگزار می‌شود
آزمون نهایی دانش‌آموزان قمی در ۱۰۰ پایگاه برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز مجتبی رمضان بیگی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت بهداشت و آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، دستورالعمل‌های بهداشتی منعقد شده بین دو نهاد، به مدارس ابلاغ شد به‌گونه‌ای که در حال حاضر با رعایت تمامی نکات و موارد بهداشتی امتحانات دانش‌آموزان در 100 پایگاه آزمون نهایی در حال برگزاری است.

معاون تربیت ‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در این مدت چیزی که به‌طور جدی درباره محیط مدرسه مورد توجه قرار گرفته بهداشت محیط آن است تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که بهداشت مدرسه در گروی بهداشت دانش‌آموزان و سلامت آنان نیز در گرو سلامت مدرسه است.

وی با بیان اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط موجود یادآور شد: قبل از ورود دانش‌آموزان فضا و سطوح مدرسه کاملاً ضدعفونی می‌شود و به‌منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی صندلی‌ها به فاصله یک تا دو متری تعبیه ‌شده که بر این روند مجموعه علوم پزشکی استان نظارت دارند.

رمضان بیگی استفاده از ماسک و لوازم‌التحریر شخصی برای دانش‌آموزان را مورد تأکید قرارداد و گفت: هر دانش‌آموز مکلف به ارزیابی خود در سامانه سلامت است تا در صورت بروز هر مشکلی مدیر را در جریان قرار داده تا از آن‌ها در شرایط بهتر و موقعیت دیگری آزمون به‌عمل بیاید.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورت ادامه روند بیماری چه تمهیداتی برای سال تحصیلی جدید فراهم‌ شده گفت: به‌دلیل اهمیت موضوع در صورت ادامه این وضعیت باید با برنامه‌ریزی مناسب بر تقویت فعالیت‌های مجازی پیش رویم تا سلامت دانش‌آموزان و همکاران ما به خطر نیافتد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcceiq4.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما