شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 89297
منبع : خبرگزاری تسنیم

مساجد فعال ‌ایام کرونا و ماه مبارک رمضان ‌قم تقدیر شدند

قم نيوز : مراسم تقدیر از مساجد نمونه و فعال در ایام کرونا و ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم برگزار شد.
مساجد فعال ‌ایام کرونا و ماه مبارک رمضان ‌قم تقدیر شدند
مساجد فعال ‌ایام کرونا و ماه مبارک رمضان ‌قم تقدیر شدند
به گزارش قم نیوز مراسم تقدیر از مساجد نمونه و فعال در ایام کرونا و ماه مبارک رمضان در سالن همایش های مجتمع فرهنگی نور برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، محمد خامه یار رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، مرتضی حیدری فرماندار قم و طلاب و روحانیون جهادی حضور داشتند.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی در این مراسم بیان کرد: فعالان جهادی در قرارگاه های اجتماعی حضور فعال پیدا کردند، دغدغه اجتماعی نیروهای جهادی را دور هم جمع کر و شرایط حساس تصمیم سازی ها هم کار را قدری پیچیده کرده بود.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان عملکرد ائمه جماعات ما در همکاری با طلاب در میدان بی نظیر بود و طلاب با حجم وسیعی در میدان تبلیغ حاضر می شدندشرایط پیش آمده در کرونا همه ما را دور هم جمع کرده و ظرفیت های مردمی و اجتماعی بروز و ظهور پیدا کرد.

110 مسجد استان قم در میدان مقابله با آسیب های اجتماعی قرار دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه امروز 110 مسجد استان قم در میدان مقابله با آسیب های اجتماعی قرار دارند، تصریح کرد: نقش ائمه جماعت مساجد در رهبری حرکت ها بی بدیل است، اینکه در زمان جنگ تحمیلی بیان می شد مسجد سنگر است با عمق جان دیده می شد.

عزت زمانی با بیان اینکه مراجع عظام تقلید، نماینده ولی فقیه در استان و روحانیون در ایجاد نگاه مومنانه در قم تاثیر فراوانی داشتند، خاطرنشان کرد: این افتخار نصیب طلاب شده که به صورت چهره به چهره با مردم ارتباط پیدا کرده و نیازهای آن ها را شناسایی کنند، این طلاب هسته های مقاومت محلات و معماران متقی مساجد هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefw8v.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما