شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 89301
منبع : خبرگزاری فارس

سخایی در ریاست هیأت بسکتبال قم ابقاء شد

قم نيوز : مرتضی سخایی در مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان قم با کسب حداکثر آراء همچنان در مسئولیت ریاست این هیأت ورزشی ماندگار شد.
سخایی در ریاست هیأت بسکتبال قم ابقاء شد
سخایی در ریاست هیأت بسکتبال قم ابقاء شد
به گزارش قم نیوز مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت، با حضور طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان و همچنین رسول منعم مدیر کل، حسین دوعلی معاون و علی بیاتی مسوولان حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هادی عامری مدیر تیم لیگ برتر شیمیدر قم برگزار شد.

در این مجمع که با حضور 15 عضو واجد شرایط رای مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان قم در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، مرتضی سخایی رئیس پیشین هیأت بسکتبال استان قم برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیأت ورزشی برگزیده شد.

دیگر کاندیداهای ریاست هیأت بسکتبال استان قم محمدحسین طاهایی و امین یوسف‌لو بودند که در شروع مجمع یوسف‌لو از کاندیداتوری کناره‌گیری کرد و در ادامه جدال دو کاندیدا یعنی سخایی و طاهایی برای احراز ریاست چهار ساله هیأت بسکتبال استان قم بسیار داغ و پر حرارت دنبال شد، سپس تمام نگاه‌ها به شمارش آراء اعضاء مجمع دوخته شد تا رئیس جدید هیأت بسکتبال قم برای مدت چهار سال انتخاب شود.

در حالی که 15 نفر واجد شرایط رأی دادن برای تعیین رئیس جدید هیأت بسکتبال استان قم بودند، با شمارش آراء ماخوذه، تعداد 9 رأی خود را به مرتضی سخایی و تعداد 6 رأی خود را به محمدحسین طاهایی دادند تا بدین ترتیب سخایی بار دیگر مسئولیت ریاست هیأت بسکتبال استان قم را بر عهده بگیرد.

انتخاب مرتضی سخایی به عنوان رئیس جدید هیأت بسکتبال استان قم در حالی صورت گرفت که وی در دوره قبلی بین سال‌های 1395 تا 1399 نیز این مسئولیت را بر عهده داشت و با دور جدید چهار ساله ریاست در این هیأت، حضور وی در راس هیأت بسکتبال استان قم هشت ساله می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6ena.49now15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما