شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : 89307
منبع : خبرگزاری مهر
حجت الاسلام محمدی عراقی:

جمهوری اسلامی در مبارزه با فساد با کسی شوخی ندارد

قم نيوز : مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با بیان اینکه قانون الهی برای همه زمان‌ها است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در مقابله با فساد با کسی سر شوخی ندارد.
جمهوری اسلامی در مبارزه با فساد با کسی شوخی ندارد
جمهوری اسلامی در مبارزه با فساد با کسی شوخی ندارد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمود محمدی عراقی عصر پنج‌شنبه در همایش تجلیل و تقدیر از مساجد نمونه و فعال در ایام کرونا و ماه مبارک رمضان که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب عنایت خاصی به جهادگران دارند.

وی افزود: گزارش فعالیت‌های روحانیون و نیروهای جهادی در مسئله کرونا موجب خشنودی دل رهبر معظم انقلاب شد.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم گفت: رهبر انقلاب به ما تاکید کردند که هر خدمتی که می‌توان به نیروهای جهادی انجام داد، بدون هیچ محدودیتی صورت گیرد.

حجت الاسلام محمدی عراقی طلاب جهادی را زمان شناس، موقعیت شناس و وظیفه شناس دانست و ادامه داد: با حرکت‌های مؤثر روحانیون و طلاب جهادی، طرحی که دشمن برای ضربه زدن به حوزه‌های علمیه و پایگاه‌های انقلابی داشت، نقش بر آب و خنثی شد.

وی اضافه کرد: این حرکت عملی طلاب به اندازه صدها مقاله و کتاب در تبلیغ دین اسلام مؤثر بوده و این حرکت سیره مبارکه طیبه ائمه اطهار (ع) را زنده کرد.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با بیان اینکه قانون الهی برای همه زمان‌ها است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در مقابله با فساد با کسی سر شوخی ندارد، حتی اگر معاون اجرایی قوه قضائیه آن شخص فاسد باشد.

حجت الاسلام محمدی عراقی مطرح کرد: در کدام مکتب و مذهب این جمله قرآن آمده که جان یک انسان برابر با جان همه انسان‌ها است، چنین سخنی در هیچ کتاب حقوقی و کتاب دینی تحریف نشده به جز قرآن وجود ندارد و این یک قانون حقوق بشری مترقی است.

وی اظهار داشت: از طرف دیگر قرآن می‌فرماید اگر یک نفس را کسی احیا کند، مانند این است که همه نفس‌ها را احیا کرده است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم مطرح کرد: یک احیا، احیای جسم است، یک احیا احیای روحی است، احیای روحی کاری است که مبلغین ما انجام می‌دهند و دل‌ها را بیدار می‌کنند، امام خمینی (ره) یک ملت را زنده کرده و این در حالی است که ما مرده بودیم.

حجت الاسلام محمدی عراقی یادآور شد: امروز ملت ایران عزت پیدا کرده‌اند، اگر امروز می‌بینیم کشتی‌های غول پیکر نفت کش ایرانی دل اقیانوس‌ها را شکافته و تا حیاط خلوت آمریکا می‌روند و اعلام هم می‌کنند، نشانه عزت ملت ایران است، در این شرایط آمریکا صرفاً به تهدید بسنده کرده و هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

وی اضافه کرد: منطق رایج در حاکمیت آمریکا، منطق ظالمانه سرمایه داری بوده و امروز می‌بینیم که مجسمه‌های نمادهای آمریکایی سقوط می‌کنند، این نشان می‌دهد که مردم آمریکا به دنیا با صدای بلند اعلام می‌کنند که ما ۵۰۰ سال است که با دو مکتب لیبرالیسم و کمونیسم به سمت انحطاط حرکت کرده‌ایم.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی است که مظلومان آمریکا را بیدار کرده است، متأسفانه عده‌ای در داخل کشور و حتی بعضاً در حوزه بیان می‌کنند که نظام ولایت فقیه مساوی با استبداد است، این حرف ناسپاسی محض است، چگونه ولی فقیه مستبد می‌شود، اما حکومت آمریکا زانو را در حلقوم مظلوم می‌گذارد تا بمیرد و در عین حال لقب آزادی می‌گیرد.

حجت الاسلام محمدی عراقی عنوان کرد: کسی که در این حوزه علمیه تربیت شده، نباید اینگونه ناسپاسی کند.

وی ادامه داد: دشمن به این امیدوار است که کرونا معیشت مردم ایران را مختل کرده و دوباره حوادثی مانند رخدادهای آبانماه رقم بخورد، جهادگران ما این نقشه شوم دشمن را نقش بر آب می‌کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcguw97.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما