يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 89328
منبع : خبرگزاری تسنیم

رسیدن به جمع 6 تیم برتر کشور در بخش تیم‌های پایه هدف هیئت بسکتبال قم است

قم نيوز : رییس هیئت بسکتبال قم با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای توسعه بسکتبال در استان گفت: رسیدن به جمع ۶ تیم برتر کشور در بخش تیم‌های پایه هدف‌گذاری اصلی هیات بسکتبال قم در ۴ سال آینده است.
رسیدن به جمع ۶ تیم برتر کشور در بخش تیم‌های پایه هدف هیئت بسکتبال قم است
رسیدن به جمع ۶ تیم برتر کشور در بخش تیم‌های پایه هدف هیئت بسکتبال قم است
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال قم که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: راه پیشرفت بسکتبال در قم با حمایت از بخش خصوصی و ترغیب آن‌ها برای تیم‌داری و حضور در لیگ‌های داخلی می‌گذرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای توسعه بسکتبال در استان قم افزود: رسیدن به جمع 6 تیم برتر کشور در بخش تیم‌های پایه هدف‌گذاری اصلی هیات بسکتبال قم در 4 سال آینده خواهد بود.

رییس هیئت بسکتبال قم تصریح کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های مهم این در استان قم در 4 سال آینده تقویت بخش بانوان و تیم‌های پایه خواهد بود که برای تحقق این موضوع باید امکان حضور مستمر تیم‌های پایه و بانوان در رقابت‌های ملی و لیگ‌های منطقه‌ای فراهم شود.

سخایی گفت: با انتقال تیم لیگ برتری شیمیدر به قم فضای لازم برای تقویت تیم‌های پایه و تربیت بازیکنان و مربیان در تراز لیگ داخلی مهیا است.

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز در این جلسه گفت: زیرساخت‌های بسکتبال در قم نسبت به سال‌های قبل با تحول مطلوبی همراه شده است.

وی افزود: بخشی از عملیات ساخت پروژه 4 هزار و 500 نفری امام رضا(ع) با برگزاری مناقصه توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تکمیل‌ شده‌ که برای بهره‌برداری کامل از این طرح 50 میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است و ورود بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه استقبال می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: وضعیت حضور بانوان بسکتبالیست در قم باید تقویت شود، همچنین تقویت تیم‌های پایه از هدف‌گذاری‌های مهم استان است.

منعم خاطرنشان کرد: انتقال تیم شیمیدر به قم تحول قابل‌توجهی در ورزش استان و علاقه‌مندان بسکتبال به وجود آورد و از فرصت حضور این تیم برای تقویت تیم‌های پایه استفاده می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjoteo.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما