دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 89358
منبع : خبرگزاری فارس

برنامه «صادقانه» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «صادقانه» از این رسانه به مناسبت شهادت امام صادق(ع) خبر داد.
برنامه «صادقانه» از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه «صادقانه» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سید احمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: برنامه پیشوای صادق به این مناسبت تولید شده که 27 خرداد ماه به مناسبت شب شهادت این امام بزرگوار از ساعت 21:30 الی 22:50 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء فرهنگ مخاطبان در خصوص معارف تشیع با محوریت امام صادق(ع) و تبیین جایگاه حضرت امام صادق(ع) در احیا فرهنگ تشیع به عنوان هدف محوری در این برنامه پیگیری می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف نقش امام صادق (ع) در احیای فرهنگ تشیع را از دیگر محورهای این برنامه ذکر کرد و گفت: بیان خدمات امام صادق(ع) در احیای فرهنگ شیعه و پاسخ به این پرسش که این امام بزرگوار احیاگر شیعه بوده‌اند و نه مؤسس نیز پاسخ داده و به تعزیت در شهادت حضرت توجه خواهد شد.

وی سیره و روش‌های امام در احیاگری تشیع، بیان ویژگی‌های سیاسی  اجتماعی روزگار امام صادق(ع) و فرصت نشر علوم مختلف توسط فرقه‌ها را از دیگر موضوعات این برنامه عنوان کرد.

محمودی با اشاره به دیگر محورهای موضوعی این برنامه گفت: حرکت بر اساس مقتضیات زمان و استفاده بهینه از فرصت‌ها، پرورش شاگردان و دانشمندان اسلامی، فراهم آوردن فضای آزاداندیشی، تبیین تفسیر کلام خدا، تأسیس فرهنگ مکتوب و بسترسازی پژوهش‌های علم و افزایش قلمرو علم و دانش از جمله این محورها است.

وی یادآور شد: سید روح الله شجاعی به عنوان تهیه کننده، هدایت فر به عنوان مجری پیشنهادی و حجت‌الاسلام محمد حسین عبدی به عنوان کارشناس این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه صادقانه در روز شهادت امام صادق(ع) خبر داد و افزود: این برنامه روز 28 خرداد امسال از ساعت 9 تا 11 از این رسانه پخش می‌شود.

وی عنوان کرد: حیاء، حسن تعامل با مردم، مداومت بر اعمال نیک و کمک به مردم در کلام امام از جمله محورهای موضوعی این برنامه است.

محمودی خاطرنشان کرد: گفت‌وگو با کارشناس، نمایش، روایت، شعرخوانی، معرفی کتاب، گزارش و... از جمله آیتم‌های این برنامه است که معرفی‌نامه حضرت و تبیین اهمیت آن در این برنامه ذکر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سید ابوالقاسم غضنفری به عنوان نویسنده و تهیه کننده و علیرضا هَزار به عنوان کارشناس این برنامه است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcc41q4.2bqop8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما