پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 89438
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
استاندار قم؛

ثبت اطلاعات تمام واحد‌های صنعتی در سامانه های الکترونیکی دستگاه های اجرایی

قم نيوز : سرمست گفت: درخواست‌ها به‌صورت غیرمستقیم و بدون نیاز به مراجعه حضوری موردبررسی قرارگرفته و خدمت‌رسانی لازم صورت گیرد.
ثبت اطلاعات تمام واحد‌های صنعتی در سامانه های الکترونیکی دستگاه های اجرایی
ثبت اطلاعات تمام واحد‌های صنعتی در سامانه های الکترونیکی دستگاه های اجرایی
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به لزوم ثبت تمام اطلاعات واحد‌های صنعتی استان و بهره‌برداران آن‌ها در سامانه‌های الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی، گفت: درخواست‌ها به‌صورت غیرمستقیم و بدون نیاز به مراجعه حضوری موردبررسی قرارگرفته و خدمت‌رسانی لازم صورت گیرد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان توسط دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به نتیجه موردنظر عنوان کرد: بنده به‌عنوان استاندار قم در خصوص مشکلات واحد‌های تولیدی استان با عالی‌ترین مقامات اجرایی کشور گفتگو می‌کنم و در ادامه نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی پیگیر باشند تا مصوبات اجرایی شود.

سرمست بیان کرد: در ادامه با تاکید بر نقش شهرک‌های تخصصی صنعتی در روند پیشرفت اقتصادی استان، افزود: در مورد شهرک‌های تخصصی صنعتی شهاب و محمودآباد با توجه به اولویت صورت گرفته در حال گذار و رسیدن به اهداف موردنظر هستیم و در این خصوص تمام مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید اجرایی شود.

استاندار قم گفت: درخواست‌های صنعتگران توسط سامانه‌های الکترونیکی پیگیری و خدمات موردنظر نیز از این طریق و بدون نیاز به حضور فیزیکی ارائه شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcbwabw.rhb9fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما