پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 89439
منبع : خبرگزاری ايرنا
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:‌

۱۷۰ خودرو سواری دپو شده در قم شناسایی شد

قم نيوز : رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت‌ماه جاری،‌ ۱۷۰ خودرو نو از نمایندگی‌های فروش و پارکینگ‌های دپو شده خودرو در قم شناسایی شد.
۱۷۰ خودرو سواری دپو شده در قم شناسایی شد
۱۷۰ خودرو سواری دپو شده در قم شناسایی شد
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی بیان کرد: ارزش تقریبی این خودروها،‌ ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد شد که گزارش آن تنظیم و برای رسیدگی در اختیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

وی افزود:‌ گشت‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، اداره کل تعزیرات حکومتی و دستگاه قضا از محل استقرار خودروهای نو همچنان ادامه دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت نحوه اجرای طرح‌های فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند توسط واحدهای صنفی و صنعتی مورد نظارت و کنترل قرار گرفت و ۲۱۰ بنگاه اقصادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب شدند.

سیجانی گفت: در این مدت گشت‌های مشترک بازرسی برای نظارت بر نحوه عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه فعال در قم نیز صورت گرفت و صدور اخطار پلمب برای شرکت‌های متخلف را درپی داشت.

وی بیان کرد:‌ موضوع نظارت و کنترل بازار استان در بخش‌های مختلف در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های متولی با جدیت دنبال خواهد و مردم می‌توانند گزارش‌های خود پیرامون تخلفات را برای پیگیری با استفاده از شماره تماس ۱۲۴ اطلاع دهند.

درمجموع ۳۵هزار و ۲۷۶ واحد صنفی مجوزدار در استان قم فعالیت می‌کند که ۲۱هزار و ۲۲ مورد آن توزیعی و خدماتی و ۱۴هزار و ۲۵۴ مورد آن واحد تولیدی و فنی است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcco0q4.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما