شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : 89486
منبع : خبرگزاری فارس

بی‌توجهی به پیشکسوتان کاراته را کم‌فروغ کرده است

قم نيوز : قهرمان سابق کاراته جهان گفت: عدم توجه به پیشکسوتان و بی‌انگیزه کردن جوانان و ناامیدی نسبت به آینده کاراته به دلیل سومدیریت، کاراته را دچار کم‌فروغی کرده است.
بی‌توجهی به پیشکسوتان کاراته را کم‌فروغ کرده است
بی‌توجهی به پیشکسوتان کاراته را کم‌فروغ کرده است
به گزارش قم نیوز مهدی عموزاده ظهر امروز در نشست خبری باموضوع «نقد و بررسی مدیریت و حاشیه های ورزش کاراته استان قم» با حضور جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان جهان و آسیا از استان قم، با اشاره به سوابق خود در کاراته اظهار کرد: عمر ورزشی و قهرمانی کوتاه است و مدیران و مسوولان فدراسیون کاراته زمانی که باید به ورزشکاران و قهرمانان این ورزش و پیشکسوتان توجه می‌کردند آنها را کنار گذاشتند و حالا که مجدد به دنبال کسب جایگاه هستند به سراغ ورزشکاران آمده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کاراته کشور در دهه 70 تصریح کرد: دوره طلایی کاراته در دهه 70 به دلیل آسیب‌ها و مشکلات فدراسیون کاراته دچار افول شد.

قهرمان سابق کاراته جهان گفت: در قم هم عدم توجه به پیشکسوتان و بی‌انگیزه کردن جوانان و ناامیدی نسبت به آینده کاراته به دلیل سومدیریت، کاراته را دچار کم‌فروغی کرده است.

وی با اشاره اتفاقاتی که در روند برگزاری مجمع هیات کاراته و انتخاب رئیس هیات رخ داده است افزود: برخی مسوولان ورزش شجاعت ندارند و جرات نمی‌کنند بگویند اشتباه کرده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepe8v.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما