دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 89545
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اجرای ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در دهه کرامت

قم نيوز : معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت:خادمان مسجد جمکران روز دوشنبه،در مراسم خطبه خوانی و تعویض پرچم گنبد حرم کریمه اهل بیت (س) شرکت می‌کنند.
اجرای ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در دهه کرامت
اجرای ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در دهه کرامت
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران درباره برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای بزرگداشت دهه کرامت، گفت: خادمان این مسجد مقدس روز دوشنبه، دوم تیرماه در مراسم خطبه خوانی و تعویض پرچم گنبد حرم کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: عصر روز سه شنبه، سوم تیرماه میزبان خادمان آستان قدس رضوی و حرم حضرت فاطمه معصومه (س) هستیم که پرچم تبرکی این دو آستان را به همراه می‌آورند و با حضور آن‌ها آئین خطبه خوانی خادمان مسجد مقدس جمکران در صحن جامع امام مهدی (علیه السلام) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسین آبادی درباره دیگر ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای بزرگداشت دهه کرامت، ابراز کرد: همراهی در پویش کشوری «فدای دخترم» که برگرفته از عبارت «فدا‌ها ابوها»‌ی امام کاظم (علیه السلام) درباره حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) است و به همت آستان کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) و مشارکت اعتاب مقدسه راه اندازی شده، ازجمله این برنامه‌ها است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت آستان در آن شرکت کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران درباره اجرای پویش «قربانی برای سلامتی امام زمان (عج)»،بیان کرد: قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان بالغ بر ۱۵ تُن گوشت حاصل از این پویش را میان محرومان توزیع کرد؛ هم اکنون نیز این پویش به صورت هفتگی هر جمعه با محور قربانی برای سلامتی امام زمان (علیه السلام) اجرا و گوشت حاصل از آن میان نیازمندان توزیع می‌شود. علاقمندان به مشارکت در این پویش می‌توانند از درگاه *۷۸۰*۳۱۳# گزینه پرداخت قربانی شرکت کنند.

او با اشاره به آیین‌های جشن و شادباش در مسجد مقدس جمکران برای این ایام، ابراز کرد: برنامه‌های جشن و شادی در این دهه با حضور سخنرانان و مداحان شب‌های چهارشنبه، جمعه و شنبه در صحن جامع امام مهدی (علیه السلام) با حضور جمعیت و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسین آبادی اعلام کرد: همزمان با دهه کرامت، خادمان مسجد مقدس جمکران به برخی استان‌ها سفر کرده و در قالب کاروان‌های «سفیران مهدوی» به بیمارستان‌های محل بستری بیماران کرونایی مراجعه و بسته‌های عیدانه «نذر همدلی» را میان بیماران و کادر درمان آن بیمارستان‌ها توزیع می‌کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه این طرح از نیمه شعبان کلید خورده است،یادآورشد: طرح نذر همدلی تا کنون در ۷۰ درصد استان‌های کشور اجرا شده و در ایام دهه کرامت در استان‌های باقیمانده هم اجرا می‌شود. این بسته‌ها شامل خوراکی، موارد فرهنگی و نیز نمک تبرکی اعتاب مقدسه هستند. در مجموع و در بازه زمانی نیمه شعبان تا پایان دهه کرامت ذیل این طرح بیش از ۵۰ هزار بسته عیدانه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcammna.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما