پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 8957

جلسه شورای مشاوران استاندار برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جلسه شورای مشاوران، با اشاره به نقش مشورت در مسائل مختلف، گفت: استفاده از انديشه های خلاق، زمينه تحرك و پويايی بيشتر امور را فراهم خواهد كرد.
جلسه شورای مشاوران استاندار برگزار شد
به گزارش قم نیوز، كرم رضا پيريايی در جلسه شورای مشاوران استاندار با اشاره به به نقش و اهميت مشورت در آموزه های دينی اظهار داشت: در دين مبين اسلام، شورا و مشورت به عنوان يك اصل مهم و ضروری مورد تاكيد قرار گرفته است.

وی افزود: مشورت گرفتن در امور موجب می شود كه انسان بهترين و محكم ترين تصميم را در مورد يك موضوع اتخاذ كرده و درصد اشتباه در اين زمينه را به حداقل برساند.

استاندار قم ظرفيت مشاوران استاندار در ارائه پيشنهادات و راهكارهای مناسب اجرايی را ظرفيتی بالا و موثر دانست و خاطرنشان كرد: مشاوران استاندار بايد با تلاش و جديت، زمينه بهره مندی بهتر از اين ظرفيت ها را فراهم نمايند.

پيريايی وجود وحدت، انسجام، رفاقت و همدلی را پيش شرط و بستر لازم براي مشورت دهی و مشورت گرفتن عنوان كرد و افزود: در استان، همه ظرفيت ها در راستای ايجاد چنين شرايط و فضای مشورتی بايد بكار گرفته شوند.

وی با اشاره به معيارها و ويژگی هاي طرف مشورت در اسلام گفت: صداقت، داشتن روحيه مشورت و ايده خلاق و متفكر، از مهم ترين ملاك های فرد اصلح برای مشاوره مي باشد.

استاندار قم با تاكيد بر لزوم برنامه ريزی در جهت ارتقاء كارايی و اثر بخشی بيشتر فعاليت هسته های مشاوران استانداری ابراز داشت: با تشكيل مستمر و منظم جلسات شورای مشاوران استاندار، شاهد تحرك و مشاركت فعال اين تشكيلات در پيشبرد امور استان باشيم.

در اين جلسه، محمد عرب، ریيس گروه مشاوران استانداری قم گزارشی از برنامه ها و فعاليت های اين مجموعه ارائه كرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.mnak49no05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما