پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 8958
انتشار فیلم توهین آمیز نسبت به پیامبراکرم(ص)؛

شعار تکریم اسلام دروغ بزرگ اوباما بود

قم نيوز : قم نیوز: رییس مجلس شورای اسلامی حرف‌های اوباما رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه برای فرهنگ مسلمانان احترام قائل است، را دروغی پررنگ و بزرگ برشمرد.
شعار تکریم اسلام دروغ بزرگ اوباما بود
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی چهارشنبه شب در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز حمله عوامل رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به انتشار فیلم توهین‌آمیز به ساحت پیامبراکرم(ص) اظهار داشت: متاسفانه از این گونه توهین‌ها در سنت فرهنگی و سیاسی آمریکایی و صهیونیست‌ها قبلا هم مشاهده شده است.

وی انتشار فیلم توهین آمیز علیه نبی مکرم اسلام را حرکت ناشایست و گسترده مدعیان تکریم ادیان‌های دینی دانست و تصریح کرد: توهین به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) نشان داد، شعارهایی که آمریکایی‌ها مبنی بر تکثر فرهنگی، حمایت و احترام به فرهنگ‌های مختلف دینی سر می دهند، چقدر بی‌اساس است.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تحمل فرهنگ‌ها و آیین‌های دینی را ندارند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل آن‌ها به خود اجازه می‌دهند دست به توهین و تخریب ادیان بزنند.

لاریجانی عنوان کرد: انتشار فیلم توهین آمیز نسبت به پیامبراکرم(ص) منجر به جریحه‌دار شدن عواطف تمام مسلمانان جهان و غصه‌دار شدن آنان شده است.

وی حرف‌های اوباما، رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه برای فرهنگ مسلمانان احترام قائل است را دروغی پررنگ و بزرگ برشمرد و اضافه کرد: ان‌شاالله گوش شنوایی در آمریکایی‌ها وجود داشته باشد تا با صدای بلند پاسخ جریحه‌دار کردن روحیات و فرهنگ اصیل اسلامی که در قلوب مومنین است را بشنوند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.sbwurhb9wiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما