سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 89581
منبع : خبرگزاری فارس

پایان نگارش نسخه سینمایی فیلمنامه حضرت معصومه(س)

قم نيوز : کارگردان و نویسنده پروژه رسانه‌ای حضرت معصومه سلام‌الله علیها در آستانه تولد بانوی کرامت و روز دختر جدیدترین اخبار از وضعیت این پروژه را اعلام کرد و گفت: در حال حاضر نگارش فیلمنامه سینمایی به پایان رسیده است و ما نگارش نسخه سریال را آغاز کرده‌ایم.
پایان نگارش نسخه سینمایی فیلمنامه حضرت معصومه(س)
پایان نگارش نسخه سینمایی فیلمنامه حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز بعد از اعلام خبر ساخت پروژه سینمایی حضرت معصومه سلام‌الله علیها به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی، سازندگان این پروژه از ساخت سریال این پروژه عظیم خبر دادند.

جواد افشار کارگردان و نویسنده پروژه حضرت معصومه سلام‌الله علیها در این باره گفت: من به همراه حمید رسول پور پس از سال‌ها تحقیق و پژوهش طی یک سال گذشته متمرکز روی فیلمنامه این اثر کار کردیم . با توجه به گستردگی موضوع، شخصیت‌ها، داستان‌ها، رویدادهای تاریخی و… با همفکری و اجماع نظر با تهیه کننده اثر به این نتیجه رسیدیم که برای پرداخت بهتر و گسترده‌تر شخصیت والای حضرت معصومه سلام‌الله علیها و روایت جامع از شرایط تاریخی آن دوره ساخت سریال را در دستور کار قرار دهیم تا در کنار آن بتوانیم به تولید سینمایی اثر هم بپردازیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نگارش فیلمنامه سینمایی به پایان رسیده است و ما نگارش نسخه سریال را آغاز کرده‌ایم تا پس از اتمام نگارش نهایی فیلمنامه، وارد مرحله پیش تولید این فیلم فاخر و عظیم بشویم ولی در کنار سریال قطعا نسخه سینمایی زندگینامه حضرت معصومه سلام‌الله علیها ساخته خواهد شد.

این کارگردان در انتها درباره اخبار و حواشی به وجود آمده درباره بازیگر نقش حضرت معصومه(س) بیان کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای بازیگران این پروژه گرفته نشده و تا پایان نگارش و نهایی شدن متن سریال برای انتخاب بازیگران تصمیمی نداریم.

پروژه فاخر حضرت معصومه سلام‌الله علیها به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول‌پور و کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی و همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) تولید خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6mna.49noa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما