سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 89590
منبع : خبرگزاری تسنیم

فرماندار قم: مهم‌ترین دغدغه جوانان اشتغال و ازدواج است

قم نيوز : فرماندار قم گفت: در حوزه امور جوانان، سستی و کسالت حاکم است و با این روند، نمی‌توان گره‌گشای رفع مشکلات بود.
مهم‌ترین دغدغه جوانان اشتغال و ازدواج است
مهم‌ترین دغدغه جوانان اشتغال و ازدواج است
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: نشاط و شادابی باید چاشنی کار و تلاش و خدمت‌رسانی در امور جوانان باشد و مسئولان و مدیران با انگیزه‌ای مضاعف، مشکلات جوانان را پیگیری کنند.

فرماندار قم افزود: متاسفانه در حوزه امور جوانان، سستی و کسالت حاکم است و با این روند، نمی‌توان گره‌گشای رفع مشکلات بود و دغدغه‌های اصلی و مهم جوانان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی مهم‌ترین دغدغه جوانان،اشتغال و ازدواج است و ما وظیفه داریم با توجه به تلاشی که دولت در واگذاری تسهیلات داشته است، به هدایت جریان‌های حمایتی از جوانان بپردازیم و بستر را برای رفع مشکلات این قشر، آماده کنیم.

حیدری بیان کرد: تمامی اقدامات در حوزه جوانان باید طبق مستندات ارائه شود و هیچ نوع کوتاهی در این باره پذیرفته نیست، جوانان قشر عظیم و موثری هستند که باید آینده کشور را به آن ها بسپاریم و اگر زیرساختها فراهم نباشد، پیشرفت و تعالی به دست نمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی، شیوع کروناست که موجب تغییر سبک زندگی شده است و ما نیز باید برنامه‌ها و اهداف خود را با در نظر گرفتن شرایط کرونا، دنبال کنیم.

فرماندار قم اظهار داشت: با تعامل مسئولان و حوزه اجتماعی استانداری و ظرفیت حوزه و دانشگاه نیازها و راهکارها را در حوزه اشتغال جوانان عملیاتی کنیم و نباید دچار روزمرگی باشیم، در سال گذشته بیش از 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه‌های مختلف به قم تزریق شد که بخش عمده‌ای از آن مختص جوانان بوده است.

وی گفت: امروز در بسیاری از امور چون تجارت الکترونیکی به موفقیت رسیده‌ایم و باید تحولات لازم را مطابق با نیازهای موجود به وجود بیاوریم، به خصوص در حوزه کسب و کار غیرحضوری می‌توان ظرفیت‌های لازم را به وجود آورد.

حیدری عنوان کرد: کرونا اقتصاد بسیاری از کشورها پیشرفته را تحت تاثیر قرار داده است و اگر نتوانیم خود را با این شرایط وقف دهیم، عقب می‌مانیم ، به خصوص ما که همواره در تحریم و دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی به سر می بریم باید بتوانیم به داشته‌های خودمان تکیه کنیم و از ظرفیت جوانان در همه عرصه‌ها بهره بگیریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawmna.49noo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما