چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 89618
منبع : خبرگزاری فارس

چرخ توسعه قم به همت مدیران شهری هیچگاه متوقف نشد

قم نيوز : عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تمام محدودیت های مالی کشور مدیران شهری در قم اجازه ندادند چرخ توسعه قم متوقف شوند.
چرخ توسعه قم به همت مدیران شهری هیچگاه متوقف نشد
چرخ توسعه قم به همت مدیران شهری هیچگاه متوقف نشد
به گزارش قم نيوز احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در آیین تقدیر از عوامل جهادی و پرسنل فعال شهرداری قم در مقابله با بحران ویروس کرونا و افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 110 پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ترافیکی، فناوری، سرمایه گذاری، فضای سبز و زیباسازی شهرداری قم با اعتباری بالغ بر 8600 میلیارد ریال که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با تقدیر از زحمات و تلاش های مجموعه مدیریت شهری اظهار کرد: با وجود تمام محدودیت های مالی کشور مدیران شهری در قم اجازه ندادند چرخ توسعه قم متوقف شوند.
وی با بیان اینکه از اسفندماه 98 دنیا و ملت ما دچار سختی‌هایی در خصوص ورود ویروس منحوس کرونا شدند تصریح کرد: با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات و خطراتی که به وجود آمد اتفاقات خیلی خوبی هم افتاد و نمایش قدرت، عشق ورزی، وحدت و همدلی تبلور پیدا کرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وجود تمام سختی هایی که در پی تحریم های ظالمانه دولت آمریکا داریم ملت ایران از این امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمد اما بسیاری از کشورهای توسعه یافته و غنی از منابع مالی دچار سختی و مشکلات بسیار بیشتری نسبت به ملت ایران هستند و نمی توانند مدیریت کنند.
وی با اذعان به اینکه گروه‌های جهادی، مردمی، طلاب و... در کنار دولت نمایش قدرت زیبایی در مقابله با کرونا داشتند گفت: کارهای بزرگی در زمینه تدفین و تغسیل متوفیان و رعایت اصول شرعی صورت گرفت و در بیمارستان ها بسیار قدرتمندانه خدمت به مردم در اولویت قرار گرفت و طلاب نیز به صورت جهادی و مخلصانه به کمک بیماران و کادر درمانی شتافتند.
امیرآبادی فراهانی با اشاره به کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات معیشتی مردم در ایام شیوع کرونا تصریح کرد: با وجود تمام جلوه‌های شکوهمند خدمت به مردم در قم، بی‌مهری نیز به مردم قم در روزهای اول شیوع کرونا صورت گرفت که بخشی از آن نیز جزو نقشه دشمنان بود و اعلام شد که قم مرکز شروع کرونا بوده اما با همت مردم این توطئه خنثی شد و قم به نمونه مقابله با کرونا در عرصه‌های مختلف تبدیل شد.
وی با بیان اینکه قم به عنوان مرکزی بود که کرونا را شناسایی کرد افزود: در همان روزها دو سه استان درگیر بودند اما اعلام نمی‌کردند و قم این شجاعت را داشت که چنین مساله‌ای را اعلام کند و قصد داشتند از این فرصت توطئه‌ای علیه قم بسازند که هوشمندانه با این توطئه مقابله شد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbw0bw.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما