چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : 89623
منبع : خبرگزاری تسنیم

کلنگ مجتمع کریمه اهل بیت(ع) توسط آیت الله نوری همدانی به زمین زده شد

قم نيوز : آئین کلنگ زنی پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی کریمه اهل بیت(ع) با حضور آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان برگزار شد.
کلنگ مجتمع کریمه اهل بیت(ع) توسط آیت الله نوری همدانی به زمین زده شد
کلنگ مجتمع کریمه اهل بیت(ع) توسط آیت الله نوری همدانی به زمین زده شد
به گزارش قم نیوز آئین کلنگ زنی پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی کریمه اهل بیت(ع) با حضور آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در محل ستاد این مجتمع برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در این مراسم بیان کرد: امروز باید در مدارس علمیه که احداث می شود، فقهای مهذب و باسواد تربیت شود که با تلاش و کوشش بتوانند پاسخگوی شبهات باشند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام‌جمعه موقت تهران نیز در این مراسم عنوان کرد: احداث این مجتمع های فرهنگی و آموزشی باید به رشد و تعالی جوانان منتهی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم مدیر مجتمع صدر در این مراسم با ارائه گزارشی از روند اجرایی احداث این مجتمع و امکانات تعبیه‌شده اظهار داشت: مدرسه علمیه، مسجد، سالن همایش، کتابخانه و پژوهشگاه در این مجتمع احداث می شود و همچنین یک مرکز تجاری و یک مرکز ورزشی که برای عموم مردم قابل ‌استفاده باشد ایجاد می شود.

مجتمع آموزشی فرهنگی کریمه اهل بیت(ع) دارای یک مدرسه علمیه با ظرفیت 250 طلبه خواهد بود که در بخش های دیگر این مجموعه قرار است مسجدی احداث شود، همچنین مراکزی برای همایش و ستاد مجموعه احداث می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchx-n6.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما