چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : 89635
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله مکارم شیرازی: جلوی آسیب‌های فرهنگی دشمن در قم باید گرفته شود

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به نقش قم به عنوان پایگاهی برای جهان تشیع گفت: دشمن با آسیب‌های فرهنگی، اخلاقی و اطلاعاتی فشار بر این شهر را بیشتر کرده که باید جلوی آن ایستادگی کرد.
جلوی آسیب‌های فرهنگی دشمن در قم باید گرفته شود
جلوی آسیب‌های فرهنگی دشمن در قم باید گرفته شود
به گزارش قم نیوز آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در دیدار مدیرکل اطلاعات قم ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) خطاب به وی گفت: امیدوارم با سابقه طولانی که در مسئله اطلاعات و آسیب شناسی دارید بتوانید منشأ اثرات خوبی در این استان شوید.

وی با اشاره به نقش قم به عنوان پایگاهی برای جهان تشیع افزود: به همین دلیل است که دشمن با آسیب‌های فرهنگی، اخلاقی و اطلاعاتی فشار بر این شهر را بیشتر کرده که باید جلوی آن ایستادگی کرد.

استاد سطوح عالی حوزه با هشدار در مورد فضای مجازی و شبهه افکنی دشمنان، بر لزوم جلوگیری از آسیب رسانی و تخریب توسط این فضا تأکید کرد.

آیت الله مکارم شیرازی ضمن توصیه بر استفاده حداکثری از توان حوزه علمیه قم در این امر، گفت: امیدوارم با برنامه ریزی و استفاده از این ظرفیت به این مهم دست یابید.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سلیمی ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های پیشنهادی خود در مورد استان به فراخور کارهای دشمنان در حوزه ضد دینی، نفوذ و جاسوسی، همکاری، همراهی و هم افزایی با حوزه علمیه قم را از اصول برنامه‌های خویش برشمرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcamina.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما