پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 89657

اقامه نماز جمعه در قم و شهر‌های استان

قم نيوز : رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ، نمازجمعه در مناطق زرد کشور از جمله تمامی شهرهای استان از این هفته برگزار می‌شود.
اقامه نماز جمعه در قم و شهر‌های استان
اقامه نماز جمعه در قم و شهر‌های استان
به گزارش قم نیوز نماز جمعه از این هفته در قم و شهر‌های استان اقامه می‌شود حجت الاسلام محمد باقر ولدان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ، مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا را مورد توجه قرار داد و گفت: بر این اساس نماز جمعه در مناطق زرد کشور از جمله قم، پردیسان، و سایر شهر‌های استان از این هفته برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ولدان افزود : رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی باید مورد توجه ستاد‌های نماز جمعه قرارگیرد.

وی از تدابیر اتخاذ شده برای اقامه نماز جمعه از ششم تیر سخن گفت و افزود: تب سنجی همه نمازگزاران درهنگام ورود به مصلی، کوتاه کردن خطبه‌ها و نماز جمعه، رعایت فاصله گذاری فیزیکی و تهیه مهر‌های سنگی از جمله این تمهیدات است.

حجت الاسلام ولدان از نمازگزاران خواست حتی الامکان مهر و جانماز شخصی به همراه بیاورند، و از آوردن کودکان خودداری کنند و فاصله گذاری فیزیکی را در هنگام خطبه‌ها و اقامه نماز به طور کامل رعایت کنند.

خانم جعفری مدیرد گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم ، از نظارت کارشناسان این مرکز بر روند برگزاری نماز جمعه خبر داد و گفت: تهویه محل برگزاری نماز و رعایت فاصله گذاری فیزیکی از تاکیدات مرکز بهداشت است.

وی از مردم خواست حتما وسایل حفاظت فردی را برای شرکت در نماز جمعه به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcefp8v.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما