قم نيوز : فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم شهدا را نماد مجسم انقلاب و اسلام دانست و گفت: اگر به سیره شهدا توجه کنیم و از این سیره نورانی الگوبرداری کنیم همه مشکلات کشور برطرف خواهد شد.
فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم: با الگو برداری از سیره شهدا می‌توان مشکلات کشور را برطرف کرد
فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم: با الگو برداری از سیره شهدا می‌توان مشکلات کشور را برطرف کرد
به گزارش قم نیوز سردار محمد شاهچراغی پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از «نشان و سند هویت بصری کنگره ملی شهدای استان قم» در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با بیان اینکه شهدا نماد عظمت و عزت انقلاب و اسلام هستند، اظهار داشت: هرکسی که در مسیر حق قدم می‌گذارد ویژگی‌ها و خصلت‌های شهدا در او تجلی می‌یابد.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم افزود: کسانی هستند که نفس شهیدان را درک کرده‌اند و خود به‌مثابه شهید در خدمت انقلاب اسلامی و رهبری نظام اسلامی هستند، در قم شهدای فراوانی داریم که زندگی هرکدام از این‌ها می‌تواند در اجتماع اثرگذار باشد منتهی برای به تصویر کشیدن این زندگی‌ها نیازمند تلاش مضاعف هستیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم گفت:به‌منظور یادآوری شیوه و سبک زندگی شهدا برگزاری چنین کنگره‌هایی ضروری به نظر می‌رسد و برای جوانانی که این مقطع از تاریخ را درک نکرده‌اند می‌تواند تأثیرگذار باشد.

سردار شاهچراغی با تأکید بر اینکه علیرغم همه مشکلات برگزاری این کنگره نیاز به عزم جدی و تلاش همه دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی دارد، تصریح کرد: استان قم در حوزه نیروی انسانی کم‌نظیرترین و شاید بی‌نظیرترین نیروها را داشته و ستاد کنگره باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و بهره‌مند شود.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم با تأکید بر ورود ستاد کنگره به عرصه‌های موضوعی و محتوایی ابراز کرد: این انتقاد به استان قم وارد است که چرا در بین این‌همه آثار خوب و مکتوب نباید یک اثر در سطح ملی داشته باشیم که موردعنایت قرار بگیرد درحالی‌که انجام این کار شدنی است.

وی با بیان اینکه با بررسی برخی از حوادث زندگی شهدا مشاهده می‌کنیم که همگی برای دفاع از ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل رفته‌اند، عنوان کرد: قرار بود این کنگره در آبان ماه برگزار شود اما با توجه به شیوع بیماری کرونا به دنبال برگزاری کنگره با تأخیر هستیم.

سردار شاهچراغی با تأکید بر عملی شدن منویات مقام معظم رهبری مطرح کرد: قم مرکز انقلاب اسلامی بوده و تز انقلاب از قم شروع‌شده است و نمی‌توان به بهانه‌های مختلف پشت پا به همه‌چیز زد و این حق مردم قم است که حق شهدا را ادا کنیم.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم شهدا را نماد مجسم انقلاب و اسلام دانست و خاطرنشان کرد: اگر به سیره شهدا توجه کنیم همه مشکلات کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdo90j.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما